FANDOM

Gametitle-FO4
Видання
The Art of Fallout 4
FO4ArtBookCover
Автор Bethesda Game Studios
Видавець Dark Horse Comics
Формат Альбом ілюстрацій
Дата публікації 22 грудня 2015 р.
Сторінок 368

« Fallout 4 містить найбільшу кількість графічного мистецтва, ніж будь-яка гра, яку ми коли-небудь робили. Тому звісно, що The Art of Fallout 4 це найбільша арт-книга, яку ми і наші друзі з Dark Horse коли-небудь створили. Ця колекційна книга містить 368 сторінок, з зображеннями, які ніхто ще не бачив: концепт-артів, персонажів, світлин, зброї і багато іншого – разом з коментарями від команди студії Bethesda. »

— Опис на офіційному сайті

The Art of Fallout 4 — альбом концепт-артів до Fallout 4[1].

Опис Редагувати

The Art of Fallout 4 містить 368 сторінок раніше не показуваних ескізів і концепт-артів ігрового оточення, персонажів, зброї і багато чого іншого, що супроводжуються коментарями розробників.

Видання надійшло в продаж 22 грудня 2015 р[2].

Передмова провідного художника Іштвана Пелі Редагувати

Коли ви завантажуєте наші ігри ви потрапляєте в світ, в якому команда Bethesda Game Studios живе вже кілька років. Ми день за днем ​​спостерігаємо за тим, як цей світ розвивається, перетворюючись з ідеї в закінчений образ. Щодня з'являються нові матеріали або змінюються вже існуючі, і поступово світ набуває обрисів і подробиці, перетворюючись в реальність.

Ми провели в цьому світі кілька років, він був нашим ігровим майданчиком і будинком, а зараз ми відкриваємо двері і запрошуємо мільйони людей увійти в нього і пограти. Ця книга - можливість для нас розповісти вам про історію створення цього світу, розповісти про те, як він розвивався, і чому ми прийняли ті чи інші рішення в ході його створення.

Творчість - дуже особиста річ. Кожен з працюючих тут, вклав в гру частину себе. Для проекту такого масштабу потрібне ретельне планування, йому потрібна структура і організація, проте найкращі результати ми отримуємо, коли разом збирається безліч творчих людей, і кожен вносить в проект свій особистий внесок. В ході мандрівок по пустищу ви часто зіткнетеся з прикладами того, як якийсь ескiз міг надихнути одного з розробників або їх групу на створення об'єкта, який в результаті потрапив до гри.

«Вістря» нашого творчого спису - це команда художників-концептуалістів: Адам Адамович, Рей Ледерер, Ілля Назаров і Джон Гравато. Вони працюють в так званій «Art Pit» (Художній ямі) - кімнаті, обвішаної малюнками посеред художнього відділу. Багато ідей народжуються саме тут, в ході жвавих дискусій, в яких беруть участь продюсер гри Тодд Говард, провідний дизайнер Еміль Пальяруло, художники і я. У кожного художника свій унікальний стиль, і тому разом вони створили різноманітний, насичений деталями світ, достовірний і неповторний. Наш творчий процес складається з безлічі етапів: ми починаємо зі схематичних ескiзів, які поступово допрацьовуються, перетворюючись в деталізовані малюнки. Їх ми передаємо 3D художникам. І навіть після того як модель вже побудована і забезпечена текстурами, ми часто повертаємося до неї і переробляємо її до тих пір, поки не доб'ємося потрібного рівня якості. На цих сторінках ми спробували показати зображення з різних етапів цього процесу. Як бачите, ми ретельно обмірковуємо кожну деталь, іноді навіть надмірно - такий вже метод роботи у компанії Bethesda.

Ця книга присвячена малюнкам, однак не можна недооцінювати роботу, яку виконали професіонали в інших дисциплінах. Дизайнери надають нашій роботі сенс і контекст, програмісти стежать за тим, щоб все працювало гладенько. Аніматори роблять світ живим, а звукоінженери дають йому голос. Якби не всі ці люди, малюнки, які ви зараз бачите, так би і залишилися на папері. Думка про те, скільки пристрасті і таланту вкладено в гру, воістину приголомшує.

Сподіваюся, ця книга створить у вас відчуття того, що на ваших очах з'являється новий світ. Це справді дивовижне видовище, і брати участь в процесі його створення - справжня честь.

Дякую Тодду Говарду за ідеї і підтримку, а також неймовірно талановитій і цілеспрямованій команді Bethesda Game Studios.

провідний художник Іштван Пелі

Світлини Редагувати

Оточення Редагувати

Одяг Редагувати

Персонажі Редагувати

Істоти та роботи Редагувати

Зброя Редагувати

Транспорт Редагувати

Інше Редагувати

Див. також Редагувати

The Art of Fallout

Примітки Редагувати