FANDOM

Gametitle-FOT

« Це дивний генетичний урод? Або клоун, який втік з якогось давно зруйнованого парку розваг? Або скажений робот-вихователь? НІ! Це PIPBOY, чорт забирай, і він тут, щоб прославитися і надерти дупи всім! »

— Опис в грі

Pipboy[1] (PIPBoy в оригінальній грі) — один з можливих супутників Воїн Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Загін Воїна може виявити Pipboy під час мандрівок у Пустки, на покинутій дитячому майданчику. Зовні він нагадує персонажа з довоєнних мультфільмів: усміхненого чоловічка близько чотирьох футів зростанням (~120 см), одягненого в синій комбінезон мешканця Сховища, проте людиною, безсумнівно, не є.

Імовірно[2], це довоєнний робот[3], розроблений за замовленням компанії «РобКо»[4], який володіє свідомістю, розвиненим штучним інтелектом і здатністю до самонавчання.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Комбінезон Сховища* 7,62 FN fal* 7,62-мм патрон* (50 шт.)

* На момент зустрічі

Приєднання Редагувати

Якщо в загоні чотири бійця або менше, Pipboy вступить в загін негайно, прямо на локації. Якщо в загоні п'ять бійців, Pipboy відправиться до виходу з локації і піде, і його можна буде найняти в будь-якому бункері Братерства (але характеристики у нього будуть трохи інші). Якщо в загоні немає вільних місць, Pipboy залишиться на локації.

Цікаві факти Редагувати

  • Pipboy не є бійцем Братства Сталі, він, швидше, союзник — його ранг визначено як «цивільний» (Civilian).
  • В момент зустрічі з бійцями Братства Pipboy поранений, проте обставини отримання поранення невідомі.
  • Незважаючи на те, що зовні Pipboy має більшу відміну від людини, ніж гулі, він здатний носити людську броню, яку мутанти носити не можуть.

Поява Редагувати

Персонаж Pipboy з'являється тільки у Fallout Tactics.

Примітки Редагувати

  1. Ім'я в локалізації від ; у меню управління загоном позначений як CORE_pipboy.
  2. будь-Яка достовірна інформація про Pipboy від розробників відсутня, до того ж зображення є схематичним.
  3. Точніше, навіть біоробот — оскільки при пораненні він спливає кров'ю і його можна лікувати за допомогою аптечки і лікарських препаратів.
  4. Саме «РобКо» виробляла пристрою Піп-Бой (Pip-Boy), проте незрозуміло, чому цей персонаж виглядає як Волт-Бій (Vault Boy), маскот компанії «Волт-Тек». Найімовірніше, причина цьому — поширена плутанина між Піп-бой і Волт-Бій.

Шаблон:Navbox Рекрути FOT