FANDOM

Gametitle-FOT

Pipboyспеціальна зустріч, локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Воїн потрапляє на занедбаний дитячий майданчик. По ній бродить ожилий Волт-Бой, маскот компанії «Волт-Тек» по імені Pipboy, на зріст трохи більше метра і з автоматом FN FAL у руках. Не дуже зрозуміло, що це — жахливий генетичний урод або механічний чоловічок, який втік з давно знищеного парку розваг, але він може приєднатися до загону Воїна.

Якщо в загоні чотири бійця або менше, Pipboy вступить в загін негайно, прямо на локації. Якщо в загоні п'ять бійців, Pipboy відправиться до виходу з локації і піде, і його можна буде найняти в будь-якому бункері Братерства (але характеристики у нього будуть трохи інші).

Якщо в загоні 5 осіб, Pipboy (8 рівень з 10 удачі) вступить у загін негайно, прямо на локації.

Баги Редагувати

  • При повторному відвідуванні локації неможливо вийти з зони.
  • Можливо знайти 2-ю ідентичну локацію з Волт-Боєм і отримати обидва варіанти компаньйона в напарники.

Поява Редагувати

Локація «Pipboy» з'являється тільки у Fallout Tactics.

За лаштунками Редагувати

Ім'я персонажа і назву спеціальної зустрічі — результат помилки розробників Fallout Tactics, не розібралися в співвідношенні двох різних «боїв» з попередніх ігор серії. Маскот компанії «Волт-Тек» — це Волт-Бій. Pip-Boy — портативний комп'ютер, випущений фірмою «РобКо» і закуплений «Волт-Тек» для потреб громадян Притулків; саме він, власне, і являє собою ігрове меню в іграх серії. Додатковий привід для плутанини — біля комп'ютера Pip-Boy 2000 був свій власний маскот, теж «головатий» чоловічок, але відрізняється від Волт-Бою зовнішністю і розфарбуванням.

Шаблон:Navbox Спеціальні зустрічі