Gametitle-FNV GRA.png

« Додайте в арсенал унікальну зброю, модифікації, боєприпаси і рецепти. »

— Опис на офіційному сайті

Gun Runners' Arsenal (рос. Арсенал Зброярів) — додаток до Fallout: New Vegas, розроблене Obsidian Entertainment і видане Bethesda Softworks, що вийшло 27 вересня 2011 року разом із Courier's Stash.

Локалізація[ред. | ред. код]

Fallout: New Vegas. Ultimate Edition — видання, що включає в себе всі існуючі доповнення, було випущено компанією «1С» 24 серпня 2012 року[1].

У гравців, які придбали DLC окремо через Steam, перекладу немає, але є у повній версії при запуску російською мовою. Існують також неофіційні переклади.

Опис[ред. | ред. код]

«Gun Runners Arsenal» додає в гру 27 нових видів боєприпасів, 38 нових видів зброї, 40 модифікацій для вже існуючих або нових видів зброї, типів амуніції, рецептів і одну нову здатність. Крім того, додається 21 випробування і 5 досягнень. Вартість для Xbox LIVE — 320 Microsoft points, для PlayStation © Network і Steam — $3.99.

Зброю[ред. | ред. код]

Додаток включає нове звичайна зброя, спеціальні вироблені Зброярами різновиди звичайного зброї (які, на відміну від звичайних, допускають модифікацію) з оригінальної гри, а також унікальні зразки.

Звичайна зброя:

Варіації оригінального звичайної зброї, вироблені Зброярами:

Унікальне зброю:

Модифікації[ред. | ред. код]

Боєприпаси[ред. | ред. код]

Здібності[ред. | ред. код]

Скажений терорист

Випробування[ред. | ред. код]

Категорія «Вбивства»[ред. | ред. код]

Категорія «Завдання шкоди»[ред. | ред. код]

За лаштунками[ред. | ред. код]

  • Досягнення «Навіть боголюдина може стекти кров'ю» (англ. Even a God-King Can Bleed) — відсилання до кінофільму «300», у російському прокаті мав назву «300 спартанців». При першій зустрічі з Ксерксом Леонід каже йому, що і сам Цар-Бог смертна (тобто і у нього йде кров). Згодом Леонід кидає спис у Ксеркса і залишає у того на обличчі глибокий поріз.
  • Досягнення «Раб підпорядковується» — відсилання до гри «Bioshock», а саме до загибелі Ендрю Райана. Протагоніст вбиває Райана ключкою для гольфу, підкоряючись кодової фрази: «Будь ласкавий», виголошеній самим Ендрю Райаном. «Людина вибирає — раб кориться!» (підпорядковується пр. авт) говорить Райан синові перед загибеллю.
  • Досягнення Sic Semper Tyrannis (рос. «Така доля тиранів») — 14 квітня 1865 року під час вистави в театрі Форда у Вашингтоні Бут пострілом з пістолета смертельно поранив президента Лінкольна. Бут при цьому вигукнув: лат. Sic semper tyrannis! (девіз одного з південних штатів, Вірджинії).

Досягнення[ред. | ред. код]

Назва Вимоги Балидосягнень Нагорода Зображення
Немає нічого неможливого Пройти будь-які три однозіркові випробування (★) Gun Runners' Arsenal (GRA). 20 Бронза Up to the Challenge.png
Ветеран Пройти будь-які три двозіркові випробування (★★) Gun Runners' Arsenal (GRA). 25 Срібло Combat Veteran.png
Профі Пройти будь-які три тризіркові випробування (★★★) Gun Runners' Arsenal (GRA). 40 Золото Pros Only.png
Антикваріат давнини Завдати 10000 од. шкоди унікальним зброєю Мохавской пустки. 15 Бронза Curios and Relics.png
Знавець зброї Завдати 10000 од. шкоди зброєю з нового арсеналу зброярів (GRA). 25 Срібло Master of the Arsenal.png

Примітки[ред. | ред. код]

Галерея[ред. | ред. код]

Шаблон:Navbox Gun Runners' Arsenal