FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2

GVAR (скорочення від Global VARiable — рос. глобальна змінна) — елемент движка Fallout та Fallout 2, частина скриптової механізму. Глобальні змінні можуть змінюватися на протязі всієї гри незалежно від локації, в якій знаходиться протагоніст.

Опис Редагувати

Глобальні змінні використовуються іграми для контролю ігрового процесу: карми і репутації протагоніста, підрахунку кількості певних істот, загиблих від руки протагоніста, стану квестів і т. п. Поведінку всіх істот в іграх в тій чи іншій мірі залежить від значення глобальних змінних.

Використання Редагувати

Поведінка кожної істоти в грі, а також об'єктів, з якими може взаємодіяти протагоніст, регламентується власним файлом-скриптом, який описує необхідні дії на C-подібному мовою.

Розрізняють скомпільований скрипт (формат файлу .int) і вихідний текст скрипта (формат файлу .ssl). У вихідному тексті скрипта глобальні змінні можуть бути представлені в двох видах:

  • назва змінної (починається з GVAR_);
  • номер змінної (числова константа, присвоєна конкретного імені в спеціальному файлі).

Відповідно у вихідному файлі потрібну змінну можна знайти або за назвою, або за номером.