FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
FN FAL має і інші види.

« З моменту її створення цю гвинтівку завжди надавали перевагу будь-яким іншим. Надійне штурмову зброю, ідеально підходить для тактичних операцій. »

— Опис в грі

FN FAL (англ. FN FAL) — легка зброя Fallout 2.

Характеристики Редагувати

Одна з кращих штурмових гвинтівок в грі. Програючи в далекобійності АК-112, завдає більшої збиток, особливо чергую. Патрони калібру 7,62 мм досить рідкісні, тому що стрільба чергами може бути невигідна, магазину вистачає всього на дві черги.

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Модифікації зброї
  • Деякі NPC, наприклад Валері, можуть встановити на гвинтівку приціл нічного бачення, кілька покращуючи функціональність гвинтівки за рахунок ліквідації штрафу при стрільбі в темряві.
  • Сан-Франциско і столиці НКР є можливість знайти поліпшену версію FN FAL HPFA (High Power Full Automatic) з боШаблон:Наголосбільшою (до 11-22) шкодою і вдвічі збільшеною кількістю патронів на чергу. Це єдина зброя в грі, яка може випустити увесь магазин однією чергою. Крім того, воно не модифікується.

Звуки Редагувати

SingleShotVB

BurstVB

ReloadVB
OutVB

Поява Редагувати

Гвинтівка FN FAL з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

Бельгійська гвинтівка FN FAL та її модифікації проводилися і до цих пір проводяться в багатьох країнах, в тому числі в США.