FANDOM

Gametitle-FOS
Icon disambig
Псина з'являється і в інших іграх.

« Справжня легенда Пустки »

— Опис в грі

Dogmeat (рос. Псина) — вихованець[1] Fallout Shelter, легендарна собака породи німецька вівчарка.

Опис Редагувати

Опис і зображення вихованця можна знайти в розділі Керівництво по виживанню (кнопка допомоги в меню управління притулком), чисельність вихованців відбивається в загальному списку предметів, що зберігаються в складських кімнатах. Також можна дізнатися, який саме вихованець закріплений за жителем, вибравши жителя в списку всіх жителів і якшо його анімоване зображення, якщо він у розвідці, або в слот з твариною.

Хист Редагувати

Закріплення вихованця за жителем підвищує швидкість виконання завдання в 3 рази. Наприклад, якщо треба зробити ресурси, то з Dogmeet в кімнаті в залік завдання піде потрійна кількість (але самих ресурсів кількість не зміниться). Наприклад зроблено 40 води за цикл, а в завданні буде враховано 40 х3 = 120. Те ж саме з убитими монстрами, заробленими грошима, погашеними пожежами, зробленими костюмами тощо Словом, вихованець для фарма завдань. Виснажливе завдання відбити 30 атак радскорпіонів без втрат перетворюється на цілком терпимі 10. Нагорода за виконання завдання не змінюється.

Порівняльні характеристики Редагувати

Назва РідкістьIcon rarity ВартістьIcon merchant Бонус за виконання завдання
Рідкісна німецька вівчарка* Рідкісна 500 х2
Dogmeat Легендарна 1000 х3

* Кличка генерується випадковим чином

Місцезнаходження Редагувати

Замітка Редагувати

Цей вихованець є відсиланням до собаки протагоніста Fallout 4, яка теж була прозвана Псиной (Dogmeat).

Примітка Редагувати

  1. Вихованці з’явилися в грі після оновлення до версії 1.3.

Шаблон:Navbox Вихованці