FANDOM

Gametitle-ARGametitle-FNV

9-мм пістолет-кулемет (англ. 9mm submachine gun) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Цей старий пістолет-кулемет покритий іржею, видає при стрільбі брязкіт, і здається, ніби він ось-ось розвалиться. Тим не менш, це зброя набагато міцніше, ніж виглядає.

Характеристики Редагувати

9-мм пістолет-кулемет — це пістолет-кулемет з магазином на 30 патронів калібру 9 мм. У цієї зброї високий темп стрільби, і на ближній дистанції воно завдає пристойний шкоди, хоча чималий розкид при стрільбі роблять його мало корисним в бою на середніх і дальніх дистанціях. Також цей пістолет-кулемет відрізняється величезним запасом міцності.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 2988 раз (приблизно 99 магазинів) перед тим, як зламається. Для ефективного використання вимагає від стрільця лише базових навичок у поводженні («Зброя» 25).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Різновиди Редагувати

Поява Редагувати

9-мм пістолет-кулемет з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

  • Прототипом цієї зброї є пістолет-кулемет M3, що використовує патрон .45 калібру, а саме — його модифікація M3A1, переобладнана під використання патрона 9×19 мм
  • Прізвисько «Grease Gun» (Шприц-маслянка) М3 отримав за характерну форму і наявність в рукоятці вбудованого масляного резервуара.
  • «Grease Gun» складався на озброєнні бронетанкових частин армії США без малого 50 років — з 1942 по 1991 рік.
  • В Fallout 2 присутній аналогічний по зовнішньому вигляду ПП М3А1 «Гріз Ган», що використовує патрон калібру 0.45.

Звуки Редагувати

SingleShotVB
JamVB

Галерея Редагувати