FANDOM

Gametitle-FNV

12,7-мм пістолет-кулемет (англ. 12.7 mm submachine gun) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це важкий крупнокаліберний пістолет-кулемет. У нього незвичайний магазин, встановлюється зверху вздовж стовбура — при цьому самі патрони розташовані перпендикулярно до стовбура, і розгортаються на 90 градусів перед подачею в патронник.

Характеристики Редагувати

12,7-мм пістолет-кулемет — крупнокаліберний пістолет-кулемет з магазином на 21 патрон калібру 12,7 мм. Порівняно з іншими ПП, цей володіє дуже високим втратою і відносно невисоким розкидом. У нього навмисно знижені скорострільність і зменшений розмір магазину, що забезпечує раціональний витрата патронів. З-за великого калібру патрона, це зброя вимагає обох рук для ефективного використання.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 2500 разів (приблизно 119 магазинів) перед тим, як зламається. Також воно вимагає від стрільця майстерності в поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 100).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Глушник — прилад безшумної безполум'яної стрільби (безшумний постріл).

Примітки Редагувати

На відміну від інших ПП в грі, це є дворучним, і Кур'єр, який володіє здатність «Очманілі ручки» може лагодити його тільки іншим дворучною зброєю.

Поява Редагувати

12,7-мм пістолет-кулемет з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Конструкція 12,7-мм пістолета-кулемета є чистою вигадкою, хоча пара елементів була в загальних рисах навіяна FN P90 і KRISS Vector.[1]

Див. також Редагувати

12,7-мм пістолет-кулемет (GRA)

Звуки Редагувати

ReloadVB
JamVB

Галерея Редагувати

Джерела Редагувати