FANDOM

Gametitle-FNV

Ґудспрінгс — школа (англ. Goodsprings schoolhouse) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Занедбана будівля школи, розташоване на південно-заході міста Ґудспрінгс

Школа Ґудспрінгс оточена поламаним парканом та має два входи — головний і бічний, біля пня.

Біля східного входу, поруч з пнем, ростуть два кореня зандер (ще один разом із гігантськими прочанами з'явиться під час виконання квесту «У багаття»). Позаду школи росте кущ перцю халапеньо.

Усередині Редагувати

Всередині школа завалена столами, шафами, та різним сміттям.

Зліва від виходу є довгий прилавок, на якому лежить скриня, коробка боєприпасів, і термінал («Наука» 25). На підлозі біля терміналу сейф (складність: дуже легко). Сейф може бути відкритий відмичками або шляхом злому терміналу.

Мешканці Редагувати

У будинку живуть п'ять дитинчат гігантських богомолов.

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • У розмові з Санні Смайлс про роботу в Ґудспрінгсі, вона скаже Кур'єру, що роботи зараз немає, але запропонує відкрити сейф у будівлі школи і дасть кілька шпильок і журнал Замковий майстер, для допомоги у відкритті сейфа. Після цієї розмови в інвентарі Кур'єра з'явиться замітка «Сейф школи Ґудспрінгс».
  • Шафи і столи не безпечні для зберігання речей, а речі можна зберігати в сейфі, звідти вони не пропадають.
  • При відкритті замку сейфа шпильками, термінал поруч з ним автоматично ламається. Якщо ви хочете отримати досвід від обох, то необхідно спочатку зламати термінал (не вибирайте Відкрити замок»), а потім відкрити сейф вручну.

Поява Редагувати

Ґудспрінгс — школа з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Eleven Most Endangered Historic Places — реальна школа в Ґудспрінгс.