FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші станціїх.

Ґудспрінгс — заправна станція (англ. Goodsprings gas station) — локація Fallout: New Vegas, розташована в місті Гудспрингс.

Опис Редагувати

Екстер'єр Редагувати

У гаражі заправної станції знаходиться автомобіль і торговий автомат, який продає безалкогольний напій Сансет Сарсапарілла. На вулиці розташований рекламний знак корпорації Посейдон Енерджі, якій належала ця заправка.

Інтер'єр Редагувати

Всередині зламані полиці з різної здобиччю. Біля прилавка магазину є кілька ящиків і мішків. Не всі з них можуть бути спустошені без втрати карми. Є також ліжко, придатне для сну, що знаходиться за прилавком магазину. Там же знаходиться сейф, замкнутий на простий замок.

Знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Доступ у це приміщення дає початок квесту «Стрілянина у примарному місті», або завершення квесту «Текли струмки...», під час яких Кур'єр зустрічає Рінго в цій локації, який ховається від Джо Кобба.
  • Ця заправна станція гарне місце, для вашого першого будинку. Тут є ліжко, спортивна сумка і сейф під ліжком. Вони безпечні для зберігання предметів.
  • За винятком 9 мм патронів під касовим апаратом, і ні один із предметів в заправної станції не вважається належним Рінго, таким чином, вони можуть бути взяті без втрати карми і ворожості Рінго.

Поява Редагувати

Ґудспрінгс — заправна станція з'являється тільки у Fallout: New Vegas.