FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
Яо-гай з'являється і в інших іграх.
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
розписати таблиці характеристик видів.

« Яо-гай — злий ведмідь-мутант. Це ім'я йому дали нащадки китайців, сиділи в таборах для військовополонених до початку Великої війни. »

Завантажувальний екран

Яо-гай (англ. Yao guai) — істота Fallout 4.

Опис Редагувати

Мутований ведмідь, що з'явився на пустках Співдружності після Великої війни. Не рахуючи пазурів смерті це найсильніша, найшвидша і смертоносна істота, яка зустрічається на пустищах. Таку назву цієї істоти дали нащадки китайців,що сиділи в таборах для військовополонених до початку Великої війни[1].

Шкіра яо-гаїв темно-бузкового кольору, місцями вкрита шерстю і повсюдно — виразками. Візуально вони значно більші своїх довоєнних предків. Незважаючи на найсильнішу мутацію і високу витривалість, всі яо-гаі украй сприйнятливі до радіації і гинуть у зонах з високим рівнем опромінення, тому єдиною областю, у якої даний вид не живе на території Співдружності, є Сяйливе море. Як і всі інші мешканці Співдружності, має кілька підвидів, і нові, все більш смертоносні підвиди яо-гаєв, будуть зустрічатися Вцілілий з ростом Рівень персонажа його рівня.

Як мінімум один яо-гай бродить по Маєток Ферлайн-Гілл, респавнясь кожні два дні, що дуже актуально для збору м'яса, необхідного для побудови клітини з Кігтем смерті.

Після виходу доповнення Far Harbor стало ясно, що серед даного виду дійсно зустрічаються гулі. Яо-гай гуль — це новий підтип, має шкіру темно зеленого відтінку, а також велика кількість шрамів. Не чутливий до радіації і лікується під її впливом. Не відомо, зустрічається даний тип яо-гаєв на території Співдружності, проте повсюдно зустрічається на території Фар-Харбора, при досить високому рівні протагоніста.

При встановленому додатку Wasteland Workshop яо-гая можна зловити в клітку і використовувати в подальшому для боях на арені, або залишити в поселенні. Слід враховувати, що без випромінювача бета-хвиль яо-гай відразу ж нападе на Вижив, як тільки клітина буде відкрита. Якщо випромінювач побудований, то яо-гай буде цілком спокійно бродити по поселенню, не атакуючи Вижив, а також не буде проявляти агресію по відношенню до поселенцям, одомашненным браминам і т. п. Також слід враховувати, що після упіймання яо-гая його можуть спробувати звільнити інші, дикі яо-даі, напавши на поселення. Чим вище рівень Вижив, тим більший і сильніший звіра можна спіймати в клітку. При нальоті інших яо-гаєв (з метою звільнити спійманого) можна помітити, що рівень нападників досить низький, у порівнянні з рівнем спійманої особини. Приміром, якщо спійманий Білий яо-гай, то на поселення можуть напасти 5-6 карликових яо-гаєв. Також при нальоті на поселення (наприклад рейдерів) спійманий яо-гай нарівні з поселенцями захищати поселення, однак при цьому його наявність не підвищує кількість очок захисту поселення.

Історія Редагувати

Згідно з однією з з'являються на завантажувальному екрані Fallout 3 підказок, яо-даі відбулися від чорних ведмедів, що мешкали в Колумбії до війни. Про походження яо-гаєв, що мешкають в Новій Англії, нічого не відомо. Однак фізіологічно вони більше нагадують довоєнних ведмедів, в той час як яо-даі Столичної Пустки є, швидше за все, ведмедями-гулями.[не підтверджено 1381 день]

Види Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Поява Редагувати

Даний вид Яо-гаєв з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon На китайській мові слово «яогуай» (кит. 妖怪) означає «привид, чудовисько». Ці свого роду демони в китайській міфології представляли собою, в тому числі, фізичні втілення померлих тварин, з якими погано зверталися за життя, і повернулися, щоб помститися.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Істоти Fallout 4