FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття про Nuka-World

Ядер-Мет (англ. Nuka-nuke launcher) — зброя Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Модифікація «Товстуни», розроблена в рамках спільного проекту корпорації «Ядер-Кола» і Міноборони США. Використовує для стрільби унікальний боєприпас, що представляє собою посилений за допомогою ізотопу стронцію-90 Ядерний мінізаряд. Шкоди, яка завдається Ядер-Метом, на 50 % вище, ніж у стандартного «Товстуни».

Місцезнаходження Редагувати

Ядер-Мет є однією з можливих нагород за виконання квесту «Кришка в стозі сіна». Щоб отримати доступ до сховища зі зброєю, необхідно прийняти пропозицію Бредбертона і відключити енергосистеми сховища.

Примітки Редагувати

  • По суті, Ядер-Мет є звичайним «Товстуном» з унікальною модифікацією, яку можна зняти і перевстановити на зброю з цікавлять вас легендарним властивістю (наприклад, на «Великого хлопчика», подвоївши таким чином і без того немаленький шкоди).
  • Вибух «Ядер-Заряду» має блакитний відтінок.
  • Якщо зберігати в інвентарі майстерні (або в будь-якому іншому ящику) «Ядер-Мет» з «Ядер-Зарядами», то при нападі ворогів на поселення є великі шанси, що ваша зброя буде використано його мешканцями без вашого відома, зрозуміти це можна лише виявивши пропажу або почувши свист летить заряду від ваших поселенців (при обороні).

Поява Редагувати

Ядер-Мет з'являється тільки у Nuka-World.

Галерея Редагувати