FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FNV DMGametitle-FO3 PL

Ядерна батарея (англ. Fission battery) — предмет Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Високотехнологічний автономне джерело електроенергії. За зовнішнім виглядом нагадує звичайний гальванічний елемент, однак виробляє електрику не з реагентів, а з ядерного палива, укладеного в самій батареї. Незважаючи на те, що після великої війни минуло вже понад 200 років, більшість ядерних батарей все ще не вичерпали свій потенціал, залишаючись джерелом електроживлення для вуличних ліхтарів, будівель, комп'ютерів, роботів і багато чого іншого. По суті, ядерні батареї не дають постапокаліптичному світу відправитися в XVII століття. Навіть такий перспективний і заможний регіон як Мохавська пустка, що має в своєму розпорядженні Р.Е.С. і С.Е.С., без ядерних батарей буде відчувати відчутну нестачу електрики, так як майже вся електромережа зруйнована. Вищесказане пояснює цінову політику щодо ядерних батарей, роблячи їх найдорожчим «сміттям» на Мохавской і Столичної пустках.

Використання Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Крім того, ядерна батарея є компонентом для виготовлення таких предметів:

Місцезнаходження Редагувати

Можуть бути знайдені на територіях занедбаних фабрик і заводів, а також в порожніх бакалеях, гаражах і майстернях. Іноді можна зняти з роботів і знайти в металевих ящиках. Також періодично з'являється у продажу у торговців.

Fallout 3 Редагувати

Fallout New Vegas Редагувати

Нижче перераховані деякі з місць, де гарантовано є такі батареї:

Крім того, ядерні батареї іноді з'являються у продажу у наступних торговців: Шаблон:Торговці FNV

Примітки Редагувати

У Fallout 3 і Fallout New Vegas є два види ядерних батарей — великі і маленькі. Протагоністи можуть взаємодіяти тільки з маленькими. Великі використовуються тільки в якості статичних моделей.

Поява Редагувати

Ядерна батарея з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.