FANDOM

Gametitle-FO4

Щоденник лицаря Люсії (англ. Knight Lucia's log) — голодиск Fallout 4.

Зміст Редагувати

Transcript

Рік 2, день 17

Сьогодні мій останній день в якості послушника. Завтра вранці мені наказано з'явитися до старшині для присвоєння звання. Я нарешті стану лицарем.

У Братстві я знайшла все, на що сподівалася. Сім'ю, Честь, Безпека. Я познайомилася з мудрими відважними людьми - як старійшина Мэксон. У мене з'явилися такі друзі, як Кларк. Я показала на що здатна в бою. Навіть не уявляю, як би було зараз повернутися до цивільного життя.

Я шкодую тільки про те, що Кларка не буде поруч зі мною на церемонії. Ми все робимо разом. Але останнім часом він мене уникає. Хотіла поговорити з ним сьогодні ввечері, як бувало раніше, але він просто пішов спати. Сказав, що погано себе почуває.

Transcript

Рік 2, день 18

Сьогодні я постала перед старійшиною. Він говорив про моє життя до Братства, про мою службу в якості послушника й моєму майбутньому в якості лицаря. Розмова тривала всього кілька хвилин, але мені здалося, що це самий важливий момент у моєму житті.

На виході мене чекали друзі з привітаннями - прийшла навіть сама проктор Інграм. А кларка там не було.

Пізніше я дізналася, що він не з'явився на чергування на місток. Ніхто не знав, де він. Він повернувся до опівночі і відразу відправився спати, не сказавши ні слова.

Transcript

Рік 2, день 23

Нас з Кларком перевели у відділ матеріально-технічного забезпечення на базі. Звичайно, з постачанням працювати не так цікаво, як патрулювати, але важливе завдання. А Кларк, схоже, цю роботу зневажає. Він все рідше зі мною розмовляє

Я переживаю за нього. Я завжди брала з Кларка приклад, але останнім часом його немов підмінили. Таке відчуття, що він просто опустив руки і здався.

Спочатку я думала, він просто заздрить. Але причина в іншому. Він відмовляється визнаватися, в чому саме. Якщо вдасться розговорити його, може, я зможу йому допомогти.

Transcript

Рік 2, день 34

Ситуація виходить з-під контролю. На цьому тижні Кларк вже тричі запізнився на чергування. Кожен раз доводилося його розшукувати і нагадувати, щоб він не «забував». Але я не можу і далі його прикривати. Боюся, сержант Гэвил починає щось підозрювати.

Коли вчора повернулася, в моєму боксі було перевернуто. Мені здається, Кларк нишпорив у моїх речах. Що з ним відбувається? Чому він відмовляється зі мною поговорити?

Місцезнаходження Редагувати

Придвен, основна палуба, зелений ящик поруч з ліжком Люсії.

Поява Редагувати

Голозапись «Щоденник лицаря Люсії» з'являється тільки у Fallout 4.