FANDOM

Gametitle-FO3

Щасливий куля 8 (англ. Lucky 8-ball) — унікальний предмет у Fallout 3, більярдна куля з номером 8.

Опис Редагувати

Звичайний чорний більярдний куля з цифрою «8», але, на відміну від звичайного, збільшує основну характеристику «Удача» на 1 пункт (максимум до 10), коли лежить в інвентарі. Якщо прибрати його з носимого інвентарю, параметр Удача повернеться до показника, який був до взяття кулі.

Примітки Редагувати

  • Незважаючи на те, що щасливий куля 8 збільшує параметр на 1, Піп-бій поруч із «Удача» не варто (+) як це зазвичай відбувається з іншими модифікаторами (одяг, медикаменти тощо).
  • Маючи тільки «Удачу» 5 і щасливий куля 8 в інвентарі, персонаж гравця може взяти здатність «Таємничий незнайомець» (доступну тільки при рівні «Удачі», що дорівнює 6).
  • Якщо продати куля торговцю, а потім викупити його назад — бонусу до удачі Самотнього Подорожнього не повертається. Проблема вирішується перекладанням (викиданням) кулі з інвентарю з його повторним взяттям.

За лаштунками Редагувати

У популярному американському «Пул-8» чорний куля ставиться в середину піраміди забивається і останнім, приносячи перемогу гравцеві.

Поява Редагувати

Щасливий куля 8 з'являється тільки у Fallout 3.

Див. також Редагувати