FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FO4Gametitle-FOBOSGametitle-FNVGametitle-VB
Програмне забезпечення
Fallout 1, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4, Van Buren

Штучний інтелект
Margot
МАРГО (Fallout 3)

Штучний інтелект або Ї (англ. Artificial Intelligence, AI) — технологія світу Fallout.

Опис Редагувати

Програмна технологія, що дозволяє імітувати з тій чи іншій ступенем успішності розум людини і використовувана при створенні різноманітних роботів і комп'ютерів у всесвіті Fallout. На відміну від реального світу, замість розвитку напівпровідникових мікросхем, в альтернативній реальності використовуються лампові технології і з'явилися лише за десятиліття перед Великою війною транзистори, а також, ведуться роботи по розвитку ядерних. Довоєнні обчислювальні машини настільки громіздкі, що потрібні окремі приміщення для їх установки, вони використовують запис на магнітних стрічках, монітори-кінескопи і незграбні інтерфейси. Незважаючи на це, цивілізації вдалося створити пристрої, що перевершують по силі інтелекту існуючі в нашій реальності.

У 2059 ріку, був «народжений» перший штучний інтелект. Через нестачу ресурсів пам'яті його саморозвиток незабаром припинилося. Це відкриття проторувало шлях для подальших досліджень ІЇ у США[1]. Після війни ситуація суттєво змінилася завдяки роботі таємничого «Інституту», створив «штучних людей» — Андроїдів.

Типи ИИ Редагувати

Автоматизована особистість Редагувати

Як правило, це роботи і комп'ютери, створені з певними конкретними цілями, які вміють говорити, але запрограмовані на видачу відповідей у межах закладених даних і не вміють робити логічні висновки, не здатні до роздумів. В цілому вони менш розвинені, ніж пристрої з безпосередньо АІ. Прикладом такої АЛ може служити Тостер з доповнення Old World Blues, який усвідомлює, що він тостер, і хто хоче більшого — спалити світ.

Носії АІ Редагувати

Власники даного типу штучного інтелекту зустрічаються тільки в Old World Blues.

Штучний інтелект Редагувати

В побуті, поняття штучного інтелекту відноситься до комп'ютерів або роботам, які володіють «самосвідомістю»: здатні не тільки на логічні висновки, міркування та спілкування, але і знають про своє існування, про можливості власної смертності (і безсмертя), і володіють творчими нахилами, бажаннями, і, у багатьох випадках, емоціями.

Самим «просунутим» ШІ на сьогоднішній день є андроїди-синто, а саме 3-е покоління. Майже повністю біологічні і майже ідеальні клони людей, за винятком ряду механічних компонентів, вставлених у процесі виготовлення, третє покоління синто повністю розумні і мають, з деякими винятками, самосвідомістю.

Носії ИИ Редагувати

Gamebryo Редагувати

Ігровий движок Gamebryo, що використовується в Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4, враховує наступні характеристики AI при розрахунку поведінки персонажів:

  • агресія (англ. Aggression);
  • допомога (англ. Assistance);
  • впевненість (англ. Confidence).

Поява Редагувати

Програмне забезпечення типу «Штучний інтелект» з'являється у Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout 4, Fallout: Brotherhood of Steel, Fallout: New Vegas та Van Buren.

Примітки Редагувати