FANDOM

Gametitle-FO3

« Я тебе не знаю і знати не хочу. Давай пошвидше. »

— Шрапнель

Шрапнель (англ. Shrapnel) — персонаж Fallout 3, житель Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Трохи посивілий 50-річний Шрапнель уже давно покінчив зі своїм рейдерським минулим. Цілими днями він займається торгівлею зі своїм партнером Снарядом, з яким він поділяє загальне захоплення зброєю. З рештою, як правило, Шрапнель веде себе грубо і зухвало. На прохання Снаряда він щосили намагається не грубити покупцям, коли він за прилавком магазину, але це в нього погано виходить.[1]

У 2277 ріку Шрапнель і Снаряд разом містять збройовий магазин на ринку Ривет-Сіті, який користується популярністю у місцевих жителів. Колишній рейдер слід скрізь за своїм напарником, практично ніколи не відстаючи від нього ні на крок. У магазині Трактор приваблює до себе покупців, веде торгівлю і обслуговування зброї жителів міста, іноді відзначаючи складності ремонту лазерного пістолета, який Шрапнель подумує віддати на огляд Сігрейву Холмсу. У відповідь на прохання 16-річної Анжели Стейлі купити патрони Шрапнель відмовляє їй у проханні й скаже, що принесе їх її батькові сам.

Після важкого і довгого робочого дня на ринку напарники направляються пити і відпочивати в бар «Біля керма», де Шрапнель замовляє собі у Красуні Бонні віскі. У барі він іноді п'є поодинці або зі своїм напарником за столиком, де до нього періодично намагаються підсісти інші мешканці бару. Сестра, принаджуючи випивкою за свій рахунок, намагається домогтися історій про те, ким були напарники до життя в Ривет-Сіті. У відповідь на це Шрапнель іноді погоджується, бере випивку і небагатослівно відповідає, що вони зі Снарядом не є місцевими і не бажають розповідати про своє минуле. На питання періодично донимающей його жалістю Трінні купити їй випивку, Шрапнель пошле її, пославшись на те, що він спав з нею лише один раз. Після спустошення кишень на рясну випивку, Шрапнель зі Снарядом йдуть відпочивати до себе в кімнату. Прокинувшись, Шрапнель відчуває ранковий бодун після вчорашньої п'янки і неквапливо поидет на ринок, щоб поснідати в галері Гері улюбленим стейком з брамина, перш ніж знову приступити до роботи.

Шрапнель може відремонтувати спорядження Самотнього Подорожнього, проте його навичка ремонта невисокий — всього 15 пунктів.

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Просто бізнес

Якщо Снаряд буде проданий в рабство, товари раніше, можна буде купувати у Шрапнелі, асортимент буде продовжувати оновлюватися.

Icon disambig
Основна стаття: Керівництво по виживанню на пустищах (квест)

Шрапнель не знає історії Ривет-Сіті і нічого про неї знати не хоче взагалі.

Icon disambig
Основна стаття: Штучна Людина

Розпитавши Шрапнель про Пінкертоне, Самотній Подорожній може дізнатися про те, що деякі жителі вважають його засновником міста, який жив у отломанном носі авіаносця і тепер від нього залишився лише примара. який там завиває. Сам же Шрапнель не вірить в це, стверджуючи, що там просто завелися болотники.

Icon disambig
Основна стаття: Проект «Нечистоти»

У разі виконання квесту труп Шрапнелі з'явиться в кінцівці гри.

Інвентар Редагувати

*Кількість генеруется випадковим чином
**Тільки у разі смерті Снаряда. Однак отримання ключа звичайним способом нездійсненно, оскільки Трактор є неубиваемым персонажем
***Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є охоронців. Однак це нездійсненно, оскільки Трактор є неубиваемым персонажем

Примітки Редагувати

  • При проголошенні Самотнім Подорожнім репліки про віддачу зброї з 44-го калібру Шрапнель зрадіє цьому, зазначаючи, що йому рідко трапляються такі любителі зброї.
  • Шрапнель ще живий.
  • Командир Денверс при зустрічі періодично нагадує Шрапнелі, щоб той не брав зброю в бар, оскільки зброя та напої погано поєднуються. У відповідь на це зброяр скаже, що засвоїв урок і просить її забезпечення захисту від рейдерів.
  • Двері в кімнату Снаряда і Шрапнелі відкривається приблизно о 12:30 ранку.
  • Весь товар, яким спільно торгують напарники, зберігається в металевій скрині на ринку «Товари Снаряда і Шрапнелі».

Цитати Редагувати

  • «Чого дивишся?» (Шрапнель пропонує Самотньому Подорожньому товари свого магазину)
  • «Про що? Про історію? Ні хріна не знаю. І знати не хочу» (про історію Ривет-Сіті)
  • «Прокляття. Ось бодун».
  • «Час нажратися».
  • «Кришок майже не залишилося. Я, мабуть, піду» (перед відходом з бару)
  • «У мене немає часу, і твої п'ять хвилин минули. Всього доброго».
  • «Ти що, жартуєш? Снаряд і Шрапнель, на ринку. Я і є Шрапнель, опудало».
  • «Якщо тобі че-то що з цього непотребу треба, так і скажи. А інакше тримай пальці подалі від курков. Мені тут нещасних випадків не треба».
  • «Що в тебе за шило в дупі?»
  • «Трінні, ми тільки один раз спали разом. Сама собі випивку купуй».
  • «Добре, вип'ю. Ми зі Снарядом не говоримо про своє минуле. Але всі знають, що ми народилися не в Ривет-Сіті (угода випити з Сестрою)
  • «той супергений? Так, чув я про нього. Кажуть, що він заснував Ривет-Сіті. Вони, напевно, думають, що хліб теж він винайшов. Ідіоти. Останнім часом його навіть звинувачують у звуках, які доносяться з отломанного носа. Так, якщо у тебе хоч одна звивина є, зрозуміло, що це болотники».
  • «Ніяк Не можу змусити працювати цей чортовий лазерний пістолет. Може, попросити Сигрейва глянути?»
  • «Віра. Тебе нечасто тут побачиш. Тобі потрібно щось конкретне?»
  • «Гей, Борсук, коли нарешті продаси свою пародію на пістолет? У мене тут є кілька відмінних нових штучок».
  • «віскі, Красуня?»
  • «Привіт, дівчинка. Тут тобі не бутік. Тобі тут навряд чи варто купувати».
  • «Гері, мені стейк з брамина. І на цей раз не пережарь».

Поява Редагувати

Шрапнель з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

pcIcon pc xbox360Icon xbox360 ps3Icon ps3 У разі продажу Снаряда в рабство ввечері Шрапнель покине Ривет-Сіті і відправиться на пошуки свого напарника в Парадіз-Фоллз вночі, після чого за настання ранку піде назад в Ривет-Сіті. Така поведінка у Шрапнелі буде проявлятися кожен день, поки Снаряд буде перебувати в рабстві. Це пояснюється тим, що параметри його штучного інтелекту, які відповідають за його щоденне розклад, наказують йому «спати» там же, де «спить» Снаряд. Відповідно з настанням ночі він буде відправлятися на нічліг в Парадиз-Фоллз, а через 8 годин повертатися в Ривет-Сіті. В залежності від обраного маршруту і навколишнього оточення чергування налаштувань ИИ може може призвести до того, що він буде подорожувати по колу, ніколи не досягаючи кінцевих пунктів. Саме ці подорожі по пустках і пояснюють безпричинне (на перший погляд) поява повідомлень «Шрапнель без свідомості» навіть в самому Ривет-Сіті. Примітно, що на відміну від Снаряда Шрапнель збереже можливість торгувати з Подорожнім як під час подорожей по Пустки, так і після звільнення Снаряда з полону.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати