Вікі Fallout
Advertisement
Вікі Fallout
FOBoSLogo.pngНаступна інформація заснована на даних Fallout: Brotherhood of Steel и не підтверджена основним каноном.

«Шоп-Тек»(англ. Shop-Tec) — роботизована торгова система Волт-Тек, згадувана в Fallout: Brotherhood of Steel.

Опис[]

Реалізована в секретному сховище компанії. Складається з мережі терміналів, спроектованих як Торговий інтерфейс для жителів сховища. Система була адаптована для прийняття пляшкових кришок в якості валюти.

Термінали «Шоп-Тек» виглядають як великі аркадні коробки. При активації вони виявляють компакт-диск, схожий на CD-ROM, який насправді є голографічним проектором. 3D-голографічне зображення Волт-Бою з’являється на цьому контейнері і взаємодіє з клієнтом. Незважаючи на те, що термінали використовують Волт-Боя як візуальне уявлення, у нього жіночий голос.

Під час атаки на сховище супермутанти армії Аттіса вбили майже всіх жителів Секретного сховища. Дотримуючись протокол безпеки, система «Шоп-Тек» проаналізувала ситуацію і зібрала або створила різні види озброєння і предметів, які могли б знадобитися вижив для боротьби з супермутантами або іншими загрозами Пустки. Пізніше Шоп-Тек стала в нагоді, коли послушник Братства Сталі прийшов в Сховище для боротьби з супермутантами.

Відомо, що послушник знайшов зламаний, але придатний до ремонту термінал «Шоп-Тек» і відновив його, знайшовши деякі запасні частини. Завдяки роботі з терміналом з’ясовується, що система «Шоп-Тек» володіє навичками самовдосконалення і ознаками AI і може виховувати себе, аналізувати ситуацію і запозичувати слова, які система чула від своїх клієнтів.

Замітка[]

Термінали армійського магазину, розташовані в Розломі, дуже схожі за призначенням, також беруть пляшкові кришки в обмін на товари.

Поява[]

«Шоп-Тек» з'являється тільки у Fallout: Brotherhood of Steel.

Advertisement