Gametitle-FO3.pngGametitle-FO3 BS.png

Шолом композитної броні розвідника (англ. Composite recon helmet) — унікальний шолом Fallout 3 з доповнення Broken Steel.

Опис[ред. | ред. код]

Даний шолом створив Зброяр Анклаву[1]. Головна відмінність від стандартного шолома розвідброні полягає у використанні нових, більш міцних композитних матеріалів. В результаті модифікації вдалося добитися значного збільшення зносостійкості. За зовнішнім видом повністю ідентичний звичайному шоломові розвідброні.

Характеристики[ред. | ред. код]

Має однакові з звичайним шоломом розвідброні показник опірності втратам і вагу, проте шолом володіє більшім запасом міцності (70 проти 40 у звичайного) і додає +1 до основної характеристики «Сприйняття». Ремонтується звичайним шоломом розвідброні.

Місцезнаходження[ред. | ред. код]

У доповненні Broken Steel даний шолом носить Зброяр, якого можна зустріти під час проходження квесту «Хто смів, той і перемагає».

Icon cut content.pngНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout 3 и не підтверджена основним каноном.

Шолом спочатку був присутній в архівах гри, але не був виключений з неї. Отримати цю версію шолома можна тільки за допомогою консольних команд.

Icon cut content.png Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout 3

Поява[ред. | ред. код]

Шолом композитної броні розвідника повинен був з'явитися у Fallout 3 та доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Примітки[ред. | ред. код]