FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Шлак (англ. Slag) — персонаж Fallout 4, рейдер, ватажок банди «Ковані».

Опис Редагувати

Знаходиться в приміщенні доменної печі сталеливарного заводу «-05-0004Согас Айронворкс». Судячи по записах в особистому терміналі — Шлак дуже жорсткий лідер, за найменшу провину або слабкість відправляє в піч. Причому не щадить не тільки бранців (рейдерів з ворожих угруповань та фермерів), але навіть членів своєї власної банди і новобранців. Вважає себе і своїх підлеглих, які пройшли жорсткий відбір, кращими бійцями Східного узбережжя. Єдині, з ким він готовий рахуватися в Співдружності — це стрілки. Шлак віддає належне їх військової підготовки і дисципліни, і не вважає негожим вербувати цих найманців у свою банду.

Шлак незадоволений новачком Джейком Фінчем, нездатним як випробування стратити бранця. Він дорікає його в м'якотілості, але готовий дати другий шанс за те, що той приніс йому шиш-кебаб, вкрадений у батька.

Якщо на момент появи Вцілілий на «Согасе» «-05-0011Корвега» вже зачищена, і ватажок тамтешньої банди рейдерів Джаред мертвий, то в терміналі Шлаку буде неприємна запис про нього.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Шлак з'являється тільки у Fallout 4.