FANDOM

Gametitle-FNV HH

Icon disambig
Шкіряна броня з'являється і в інших іграх.

Шкіряна броня з підкладкою з шкури гекона (англ. Gecko-backed leather armor) — броня в Honest Hearts, додатку до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Шкіряна броня (Fallout: New Vegas)

Зовні ця броня практично не відрізняється від стандартної шкіряного, але має одну істотну відмінність: замість выделанных шкур брамінів при її створенні використовувалися зшиті шкури геконів. Завдяки багаторічним мутацій, товста шкура дозволяє їм виживати в умовах високої радіації, і робить практично нечутливими до отрут і пекучому сонцю Пусток — всі ці властивості в якійсь мірі дістаються і власнику цієї броні. У поєднанні з металевими частинами, закриваючими потенційно вразливі місця на тілі її власника, ця броня дає захист не гіршу, ніж посилена шкіряна.

Характеристики Редагувати

Ця броня дає більший ПУ, ніж звичайна шкіряна. Завдяки ряду мутацій геконів, їх жорсткі і міцні шкури, використовувані в якості основи, дають носія цієї броні опір вогню, отрути та радіації, а також підвищують запас її міцності, порівняно зі стандартною.

Виготовлення Редагувати

Шкіряна броня з підкладкою з шкури гекона може бути виготовлений самостійно за наступною схемою:

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Шкіряна броня з підкладкою з шкури гекона (1)

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

  • Незважаючи на те, що основою для цієї броні послужили кольорові шкури геконів, вона використовує ту ж структуру, що й звичайна шкіряна.
  • Незалежно від стану вихідної броні, знову виготовлена броня буде володіти 75 % ССТ.

Поява Редагувати

Шкіряна броня з підкладкою з шкури гекона з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts.