FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Шкіряна броня з'являється і в інших іграх.

Шкіряна броня, посилена (англ. Leather armor, reinforced) — легка броня Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Шкіряна броня (Fallout: New Vegas)

В якості поліпшення захисту грудної клітки на чорну шкіряну куртку зверху нашита кіраса з аналогічного матеріалу, але коричневого кольору і з металевими пластинами, вставленими в неї через прорізи. Аналогічним способом посилені щільні шкіряні штани — на них нашиті коричневі набедренники, закривають зовнішню сторону ніг. Незалежно від підлоги Кур'єра куртка доповнено масивними металевими наплічниками, а також правим нарукавником і налокотником з того ж матеріалу. Як і у штанів стандартної броні, тут позначені наколінники, але, на відміну від звичайного варіанту, вони не мають металевого блиску. Те ж саме можна сказати і про захист паху. Це означає або те, що на вищезгадані місця нашиті шкіряні накладки, або те, що металлозащита вшита всередину. На високі шиповані чоботи спереду закріплені наголінники з покритого іржею металу.

Характеристики Редагувати

Ця броня є досить вдалою модифікацією звичайної шкіряного броні — вона краще захищає власника і має більш високий запас міцності.

Місцезнаходження Редагувати

Різновиди Редагувати