FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNVFnv-caravanpack (1)Gametitle-FNV HHGametitle-FOBOSGametitle-FOSGametitle-FO4
Шкіряна броня
в окремих іграх
Fallout?
Fallout 2Шкіряна броня
Шкіряна броня мод. II
FO Tactics?
Fallout 3?
FO: New Vegas?
Caravan Pack?
Honest Hearts?
Fallout: BoS?
Fallout Shelter?
Fallout 4?
Не слід плутати з Шкіряна куртка.

Шкіряна броня (англ. Leather armor) — це низькотехнологічні обладунки, виготовлені з кількох шарів вичиненої шкіри. В пост-ядерний світі Fallout вони отримали широке розповсюдження.

Опис Редагувати

З історії відомо, що середньовічні шкіряні обладунки були досить простими у виготовленні, порівняно легкими (тобто надавали можливість постійного носіння), і при цьому забезпечували непоганий рівень захисту від холодної та метальної зброї (за винятком проникаючих ударів зброєю стилетного типу). Теоретично, така броня може ефективно захистити від впливу агресивного середовища (попадання лугу, кислоти тощо), іклів і пазурів більшості мешканців Пустки, а також дрібних вторинних осколків при близькому вибуху.

Недоліками броні цього типу (у порівнянні з металевими обладунками) були недовговічність[1], необхідність захисту від вогкості і вологи[2], а також складність чищення і дезінфекції[3].

Шкіряна броня Редагувати

LAMk1
Докладніше: Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics

Шкіряний обладунок, майстерно виготовлений з вичиненої шкури браміна.

Шкіряна броня мод. II Редагувати

LAMk2
Шкіряна броня мод II FOT
Докладніше: Fallout 2, Fallout Tactics

Удосконалена версія стандартного обладунку з кількома рівнями захисту, також майстерно виготовлена з вичиненої шкури брамина.

Відомо також, що для виготовлення шкіряних броні на Середньому Заході США використовувалися шкури дракони Комодо.

Шкіряний костюм Редагувати

Leather armor
Докладніше: Fallout 3, Fallout: New Vegas

Шкіряний комплект чорного кольору з щільної куртки без лівого рукава, штанів з металевими наколінниками і пари високих шипованих чобіт. В залежності від статі ігрового персонажа, комплект доповнюють металеві або шкіряні наплічники, правий нарукавник і налокотник з тих же матеріалів. Існують різновиди: шкіряна броня мандрівника, Шкіряна броня з підкладкою з шкури гекона, гладіаторська броня.

Полегшений шкіряний костюм Редагувати

LightweightLeatherArmor
Докладніше: Fallout: New Vegas

Попередній варіант без наплечників і правого нарукавника.

Посилений шкіряний костюм Редагувати

LeatherArmorReinforced
Докладніше: Fallout: New Vegas

Шкіряний комплект чорного кольору з щільної куртки без лівого рукава з нашитою коричневою кирасой, штанів з набедренниками такого ж кольору і наколінниками, а також парою високих шипованих чобіт з металевими наголенниками. Комплект доповнюють масивні наплічники, правий нарукавник і налокотник, всі зроблені з металу. Існує різновид: Шкіряна броня з підкладкою з шкури гекона, посилена.

За лаштунками Редагувати

Шкіряна броня в тому чи іншому вигляді є відсиланням до одягу Макса Рокатански у фільмах «Божевільний Макс», «Божевільний Макс 2: Воїн дороги» та «Божевільний Макс 3: Під куполом грому».

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. У середньовічній Європі термін служби шкіряного обладунку не перевищував декількох років, в той час як кольчуги і лати могли використовуватися поколіннями.
  2. При тому, що відволожується шкіра втрачала захисні властивості, тому навіть невикористаний обладунок потрібно регулярно натирати маслом, воском або тваринним жиром.
  3. Це може істотно ускладнити використання трофеїв.