FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FB

Шихуань-ді (англ. Shi-huang-ti) — локація, вирізана з фінальної версії Fallout 2.

Опис Редагувати

Це китайський підводний човен, що потерпів крах біля Сан-Франциско у ході Великої війни. Залишки екіпажу влаштувалися в руїнах міста і стали відомі як Ши, а бортовий суперкомп'ютер став Імператором.

Квести Редагувати

Передбачалося, що в Fallout 2 буде присутній квест на відключення торпедних апаратів субмарини як один з етапів підготовки танкера до відплиття. Без відключення торпед танкер при відплиття би був торпедований і знищений[1].

Поява Редагувати

Спочатку Шихуань-ді повинна була з'явитися в Fallout 2, однак локацію з субмариною вирізали з фінальної версії гри через обмеження розміру гри, тому в Fallout 2 про неї є тільки згадки[2].

Fallout 2 Restoration Project Редагувати

В Fallout 2 Restoration Project ця локація відновлена, як і необхідність виключити субмарину до відплиття танкера. Обраний може усунути загрозу від субмарини кількома способами або взагалі знищити її.

За лаштунками Редагувати

Назва субмарини, Шихуань-ді, (Shǐ Huángdì, 始皇帝), китайською означає «Перший імператор» — це був титул імператора з династії Цинь, який об'єднав країну в період Воюючих Царств.

Див. також Редагувати

SSN-37-1A

Примітки Редагувати

  1. Біблія Fallout 6, п. 5.
  2. Fsempter.msg, стор 105.

Шаблон:Navbox Вирізаний контент Fallout 2