Вікі Fallout
Advertisement
Вікі Fallout
Gametitle-FO3 OA.pngGametitle-FO3 MZ.png

Шинель генерала Чейза (англ. General Chase's overcoat) — унікальна одяг, що з'являється в Operation: Anchorage та Mothership Zeta, доповнення до Fallout 3.

Опис[]

Даний наряд належав генералу армії США Костянтину Чейзу. Являє собою довгий плащ білого кольору надітий поверх світлої уніформи з високим коміром. Комплект доповнюють чорні чоботи і рукавички. На плащі чотири накладних кишені, плечі захищені додатковими прошитими вставками. На ґудзиках зображені зірки. На ремені з металевими захисними накладками і пряжкою закріплена кобура.

По знакам відмінності на генеральській уніформі можна зробити висновок про те, що генерал був нагороджений: медаллю Міноборони «За видатну службу», хрестом «За видатні заслуги», «Срібною зіркою», орденом «Легіон пошани», заохочувальними медалями «За службу в Об'єднаних штабах Збройних сил» та «За службу у Сухопутних військах», медалями «За службу в Експедиційних військах», «За службу в резерві Збройних сил» «За службу в Антарктиці», і золотою медаллю «За порятунок життя».

Місцезнаходження[]

Operation: Anchorage[]

Дану шинель носить Генерал Чейз, проте із-за того, що його не можна обікрасти, дану одяг добути звичайним способом не можна.

Mothership Zeta[]

Знаходиться в скрині військового зразка, на звалищі, куди можна потрапити з технічних приміщень. Сам же власник шинелі знайдений не був.

Примітки[]

Icon cut content.pngНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Operation: Anchorage и не підтверджена основним каноном.
  • Розробники симуляції звільнення Анкоріджа отмечалили, що неодноразово переробляли модель шинелі генерала і продумували плани подальших дій на той випадок, якщо генерал вимагатиме створити або видалити що-то ще[1].
Icon cut content.png Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Operation: Anchorage

Поява[]

Шинель генерала Чейза з'являється у доповненнях до Fallout 3Operation: Anchorage та Mothership Zeta.

Баги[]

pcpc ps3ps3 xbox360xbox360 У додатку Mothership Zeta є баг з підміною моделі — при надіванні замість шинелі відображається зимова медброня.

Примітки[]

  1. cutcut Відновлений аудиожурнал.

Галерея[]

Advertisement