FANDOM

Gametitle-VB

Шерон (англ. Sharon) — персонаж Van Buren, член клану «Укус скорпіона».

Опис Редагувати

Шерон — жорстока і підла жінка. Вона дуже владна особа, упиваються стражданнями інших. Їй потрібно не що інше, як влада, щоб сидіти склавши руки, в той час як раби будуть піклуватися про неї. Шерон не цікавлять люди, крім тих, які можуть забезпечити її потреби.

Шерон полягає в клані, тому що до недавнього часу це приносило максимум користі при мінімумі зусиль. Звичайно, їй довелося вбити кількох осіб і взяти участь в парі сутичок, але в основному це були дрібниці. Берк здається їй знають свою справу і здатним принести вигоди особисто Шерон.

В даний час Шерон намагається переконати Берка захопити село племені Матері-близнюки. Очевидно, що плем'я живе в своєму маленькому світі, а їх покровитель не у справ. Вона вважає, що зараз саме час напасти. Однак Берк відмовляється, не пояснюючи причин. Вона думає, що це якось пов'язано з Тришей, повією, яка треться біля Берка.

Квести Редагувати

  • Нещасний випадок з Тришей — Шерон хоче вбити Тришу, але розуміє, що підозри ляжуть на неї. Вона хоче найняти В'язеньа вбити Тришу і обставити все як нещасний випадок.
  • Зрадити Шерон — якщо В'язень розповість Берку про плани Шерон щодо Тріши, то рейдер вб'є її.

Поява Редагувати

Шерон повинна була з'явитися у Van Buren.

Шаблон:Navbox Матері-близнюки