FANDOM

Gametitle-FO4 AUT
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутні відомості у картці персонажа.

« Шейдс часто говорив про те, що одного разу відремонтує літак. Але ми ніде надовго не затримувалися, так що він не встиг це здійснити. »

Ада

Шейдс (англ. Shades) — мертвий персонаж Automatron, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Шейдс входив до складу мандрівного каравану людей і роботів, лідером якого був Джексон.

В ході своїх мандрів караванники вирішують відвідати зустрінуті ними в дорозі склади, в деяких з яких вони стикаються з дикими гулями. Під час мандрів караванники виявили завод з деталями для протектронів, і лідер каравану Джексон загорівся ідеєю зробити для них робота-охоронця. Шейдс разом з ним[1], протягом доби створює робота і за пропозицією Зої протектрон називається Хертцїм.

Надалі караванники відвідують стару маленьку майстерню, де пізніше з'ясували, що від них у шафі сховався торговець, який вважав, що його в його майстерню заходять рейдери. Торговець довго просидів у шафі й з особистої необхідності використовував його в якості нужника. Знайшовши торговця в шафі, караванники вирішили підбадьорити його, переконавши в тому, що вони не небезпечні, і торговець приєднується до них. Він розповів караванникам, що його майстерня знаходиться зовсім поруч з територією Співдружності, згадав про багато місць, де там можна поторгувати та радить відвідати старий завод «Дженерал Атомікс». Після таких новин лідер караванників Джексон загорівся ідеєю модифікувати Містера Помічника Тьюринга і направив караван у Співдружність.

Подальша стоянка була розбита в універсальному магазині, де Зої вдалося знайти темні окуляри, які у неї Шейдс випросив взамін на чергування, як мінімум на тижневий термін.[2]

Переживши першу атаку роботів Механіста, Шейдс з побратимами продовжив свій шлях.[3]

Під час наступної атаки атаки роботів Механиста Шейдс гине.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Шейдс з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Automatron.

Примітки Редагувати

  1. Допомога Шейдса згадується в оригінальній версії гри і в перекладі локалізатора не згадується.
  2. Щоденник Зої.
  3. Голозапись Джексона.