FANDOM

Gametitle-FOT

« Мої предки вітають тебе. Я Вождь Шеврон, вождь племені Вачуту. Мій народ жив тут у світі з тих пір, як нічний вогонь пролився з небес. Наше життя важка, але ми вижили... Я розумію, тобі потрібні ці... ох як ти їх називаєш?... О, «тримадраные бати» На жаль, Вачуту не можуть допомогти тобі друг. Вони знаходяться там, де злі духи очікують біля входу в пекло. Це погані духи, друг. Вбивають моїх людей і жахливо смердять. Вижени ін злих духів, і тоді ти отримаєш свої бати і залишишся іншому Вачуту. »

— Шеврон

Шеврон (англ. Chevron) — персонаж Fallout Tactics

Опис Редагувати

Чоловік, вождь невеликого племені Вачуту у 2197 ріку, що проживає в маленькому селищі Пеорія

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
племен Одяг Зазубрене спис
Отруйна спис
Кришки від пляшок — 247 шт.
Вуду

Примітки Редагувати

При вбивство вождя, до виконання частини квесту з порятунком дикунів, термоядерна батарея не з'являється у нього в інвентарі.

Діалоги Редагувати

  • «Ха ха. Ти зглупив мій друг, я обхитрив тебе, щоб ти бився з духами і тепер ти страждаєш від темного прокляття. Твої діти народяться з хвостами і будуть смердіти, як всередині смердючого отвори Кігтя Смерті. Це погане прокляття, ні? Зрозумій, як вождь я не можу дозволити прокляттю пащу на моє селище. Ось. Дивись, Вачуту не зовсім погані, ти можеш отримати іншу марну бату. Може ти забудеш, що був пішаком Вачуту. Не плач про свою дурість. Ми, Вачуту говоримо: „Кожен старійшина був юн.“ Хм... не розумію, чому ти посміхаєшся. Тебе ошукав, але ти посміхаєшся як чемпіон. Напевно це шлях твого племені. Щоб зберегти мир, я віддаю тобі ще одну марну „тримадраную бату“.»
  • «Мої люди заплатили ціну за мій обман. Я сподівався, що злі духи выместят злість на тобі, тому що саме ти кинув їм виклик. Але духи побачили мій обман і покарали Вачуту. Я не знаю, як мої люди оговтаються від цього. Я прошу вибачення за свою брехню і я заберу цей проступок з собою в могилу. Парфуми мають почуття гумору, воїн. Вони подивилися крізь мій обман і побачити гниючу душу всередині. Тепер нас немає. Йди... Йди і забудь людей, що звалися Вачуту. „Схлип“.»

Поява Редагувати

Шеврон з'являється тільки у Fallout Tactics.

Баги Редагувати

Якщо у Воїна в інвентарі вже є термоядерна батарея, то після розмови з вождем, 4-я батарея не з'явиться. Потрібно викинути батарею на підлогу або передати іншому персонажу і тільки тоді поговорити з вождем.