FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FO4Gametitle-FOTGametitle-FOBOSGametitle-VBGametitle-JESGametitle-LH
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити інформацією з Fallout 4.

« Кількість рівнів, які повинен додати персонаж, щоб отримати здатність (чим нижче, тим краще). »

— Опис в Fallout Tactics

Швидкість отримання здібностей (СПС, англ. «perk rate») — похідна характеристика Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4,,J. E. Sawyer's RPG FalloutіVan Buren.

Опис Редагувати

Вона визначає частоту отримання персонажем нових здібностей, інакше кажучи, кількість рівнів, за які персонаж отримує нову здатність. СПС залежить від раси персонажа, а також від деяких особливостей, наприклад, «Тренований» (підвищує СПС) абоОбманщик смерті» (понижувальної СПС). Деякі здібності, начебто «Милості небес», що також знижують СПС.

Fallout, Fallout 2 Редагувати

В Fallout та Fallout 2 СПС дорівнює трьом, що означає, що персонаж отримує нову здатність кожен третій рівень. Здібності не накопичуються, тому якщо Ви не взяли здатність на поточному рівні, в наступний раз Ви не зможете взяти дві. Наприклад,

  • рівень 3 — не взяли здатність;
  • рівень 6 — не взяли здатність (втратили здатність рівня 3);
  • рівень 9 — взяли «Покращений критичний» (втратили здатність рівня 6).

Особливість «Тренований» збільшує УПС до чотирьох, тобто персонаж буде отримувати нову здатність лише кожен четвертий рівень.

Fallout Tactics Редагувати

В Fallout Tactics СПС залежить від раси персонажа: для людей вона дорівнює трьом, для гулей, супермутантів Пазурів смерті — чотирьох, собак — двом. Роботи не можуть отримувати здібності взагалі, тобто їх СПС дорівнює нескінченності (виводиться як 0).

На відміну від перших Fallout, нові здібності можна накопичувати, і вибирати пізніше.

Особливість «Тренований» збільшує СПС на 1.

Особливість «Обманщик смерті», доступна тільки гулям, і здатність «Милість небес» зменшують СПС на 1.

Fallout 3 Редагувати

В Fallout 3 СПС завжди дорівнює 1, тому що персонаж отримує нову здатність на кожному новому рівні.

Fallout: New Vegas Редагувати

В Fallout: New Vegas СПС завжди дорівнює 2, так що персонаж отримує нову здатність кожний парний рівень.

Fallout 4 Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

У Fallout 4 швидкість отримання здібностей трохи відрізняється від інших. Всі ранги здібностей Fallout 4 (за винятком першого, вимоги до якої визначаються не тільки рівнем розвитку відповідного параметра S.P.E.C.I.A.L. ) мають певні вимоги по рівню. Кожен одержуваний рівень персонаж отримує одне очко здібностей для розподілу між доступними здібностями або підвищення базового рівня конкретного параметра S.P.E.C.I.A.L. Нерозподілені окуляри накопичуються і їх можливо витратити в будь-який зручний момент на будь-які доступні в потрібний момент здатності або їх ранги.

Fallout: Brotherhood of Steel Редагувати

В Fallout: Brotherhood of Steel навички працюють так само, як здібності в інших іграх Fallout. СПС дорівнює 1.

Lionheart Редагувати

В Lionheart, грі, що не входить в серію Fallout, однак використовує систему S. P. E. C. I. A. L., перша здатність стає доступною на 2-му рівні, а не на 3-му, проте надалі нові здібності з'являються кожен третій рівень.

Примітки Редагувати

  • Швидкість отримання здібностей виводиться у Піп-Бой Fallout Tactics, де позначена як «Доп. спов.».
  • Термін «Швидкість» не відповідає змістом характеристики, краще б підійшов «Період», так як ЗМЕНШЕННЯ характеристики дає ПОЗИТИВНИЙ результат. На замітку: в англійському варіанті використовується слово «rate», яке може означати як «швидкість», так і «період». Більш дослівний і близький за змістом до оригіналу переклад був би «норма (отримання) здібностей».

Поява Редагувати

Похідна характеристика Швидкість отримання здібностей з'являється у Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4, Van Buren, J.E. Sawyer's Fallout RPG та Fallout: Brotherhood of Steel.