FANDOM

Gametitle-FNV

Шахти «Койот» (англ. Coyote Mines) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Шахти «Койот» це руїни старого довоєнного рудника, що знаходиться трохи на північний схід від перетину Магістраль 95/95-ой магістралі зі 164-му шосе в районі колишнього шахтарського табору Серчлайт, праворуч від дороги, що веде з аеропорту Серчлайт у Нью-Вегас, яка робить тут вигин, впритул наближаючись до піщаних скелях, обрамляющим берега Колорадо. Від залишків магістралі до шахт веде путівець, що піднімається на пагорб і упирающаяся в стару халупу на його вершині. Вхід у шахту знаходиться біля підніжжя цього ж пагорба, з північної його сторони, на початку ущелини, по якому можна спуститися в Коттонвуд-Коув.

За класифікацією Fallout: New Vegas Official Game Guideen небезпека при відвідуванні цієї локації оцінюється в два бали за п'ятибальною шкалою. Трохи західніше, близько північної золотий шахти Серчлайта мешкають кілька диких гулей, серед яких дикі гулі-бійці і світяться гулі-бійці. Часто тут з'являється випадковий старатель, який вступає з гулями в бій і, як правило, гине. Біля автостради, недалеко від повороту до шахт, Кур'єр може зустріти деревного скорпіона, а іноді і койота.

Місцевості навколо шахт властива та ж змучена рослинність, як і більшості інших місць пустки Мохаве. В основному переважають різні види кактусів, плодами яких Кур'єр може запастися тут. Біля будинку і в окрузі зустрічаються придатні для втамування як голода, так і спраги плоди ферокактус і опунцій. В ущелині, що веде від входу в шахту до річки, зростає тютюн койоте, на час підвищує деякі основні характеристики Кур'єра.

Будинок дерев'яний, зовні облицьований металлопрофильными листами. Північна і східна стіни будинку ніби вросли по самий дах в скелі, до якого він притулився. З південного боку між будинком і скелями утворюється щось на кшталт дворика, в якому стоїть якась технологічна установка у вигляді вежі, можливо відноситься до гірничо-збагачувальному обладнання. До південної стіни впритул присунуто сміттєвий контейнер, в якому цей сміття іноді присутній. Тут же крім пари дерев і кількох кущів ростуть опунція і ферокактус, з яких можна збирати плоди. Вхід в будинок розташований з західного боку.

План локації Редагувати

Крім місцевості навколо маркера карти локація має дві підлокації:

Icon disambig
Основна стаття: Шахта «Койот» — будинок
Icon disambig
Основна стаття: Шахта «Койот»

Маркер локації розташований біля дверей, що ведуть у хатину на вершині пагорба.

Цінні знахідки Редагувати

Кришка від Сансет Сарсапарілли з зіркою — в будинку, на столі у вітальні.

Примітки Редагувати

Появи Редагувати

Шахти «Койот» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати