FANDOM

Gametitle-FNV

Шахта «Рубі-Гілл» (англ. Ruby Hill mine) — локація Fallout: New Vegas.

Розташування Редагувати

Шахта розташована на північний схід від Джейкобстауна, північніше шахти «Сілвер-Пік». Зовні пасуться товсторогів.

План шахти Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Шахта «Рубі-Гілл»/План локації

В основному залі шахти знаходяться кілька озерників. Шлях вгору по сходах вниз призводить до заповненого водою приміщенню, з ще більшою кількістю озерників. Поруч зі входом в приміщення з водою, світяться грибах, лежить труп дівчини, члена банди Шакалів. Під водою є круглий стіл з чотирма стільцями, на яких сидять чотири людських скелета. На столі перед кожним гравцем лежать по дві карти — одна сорочкою вгору, друга сорочкою вниз. Всі карти, що лежать долілиць, є валетами бубон. Поруч зі столом лежить труп супермутанта-громили.

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Праворуч, поряд з входом в печеру, є тайник видовбаний камінь з випадковими предметами. Строго на південно-заході (потрібно обійти велику скелю) від входу в печеру, під скелею, буде могила.
  • Супермутант-громила є воскрешающимся персонажем і при повторному відвідуванні локації оживе через кілька днів. Він нейтральний Кур'єру, проте в діалог не вступає.

Поява Редагувати

Шахта «Рубі-Гілл» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати