Gametitle-FNV.pngGametitle-AR.png

Чорти (англ. Fiends) — організація Fallout: New Vegas, угруповання рейдерів, що мешкає на пустки Мохаве.

Опис[ред. | ред. код]

Практично нічим не відрізняються від звичайної банди рейдерів, за винятком того, що набагато краще екіпіровані. Керівництво НКР прозвало їх наркоманами-психопатами, які ґвалтують і вбивають невинних. Вони повністю позбавлені будь-яких людських чеснот, звідси і їх назва — «Чорти». Англійська назва банди — Fiends — можна також перевести як «одержимі ніж люди», і це досить ясний натяк на те, що вони одержимі наркотиками (drug fiends).

Походження[ред. | ред. код]

Якщо виходити зі слів Мотогонщика, їхнього лідера, Чорти до захоплення Сховища 3 мешкали в районі Вестсайда, здійснюючи набіги на нім. Маніакальна ненависть до Чортів цьому поселенню збереглася донині. З бажання врятувати своїх одноплемінників від самогубних спроб напасти на Вестсайд Мотогонщик повів їх у Сховище 3, яке ці рейдери бажали в будь-якому випадку захопити. Вони мешкають на більшій частині району на захід від Нью-Вегаса, в так званому Саут-Вегасі та навколишніх будівлях.

Екіпірування[ред. | ред. код]

Зазвичай вони носять броню рейдерів і шолом з рогатою черепом і застосовують як звичайне, так і високотехнологічне зброю. Зокрема, члени банди, які воліють ближній бій, використовують кий для більярду, ключки для гольфу, бойові ножі і бейсбольні біти. Стрілки банди використовують мисливські рушниці, лазер-RCW, лазерні і плазмові гвинтівки, дробовикі гранатомети і варминт-гвинтівки. Деякі можуть бути озброєні вогнеметами.

Пов'язані квести[ред. | ред. код]

Взаємодія[ред. | ред. код]

  • Всі члени банди завжди будуть атакувати гравця, як тільки побачать його, за винятком Мотогонщика, а також тих, хто мешкає в Сховище 3, за умови, що гравцеві вдасться переконати їх у тому, що він є наркокур'єром. Інші чорти не будуть атакувати Кур'єра.
  • За вбивство Чортів нараховується хороша карма.
  • Іноді вони просто падають з неба (перед входом в Червоний Караван). Там є люк, через який вони там і з'являються все час. Мабуть, вони використовують підземну систему колекторів, щоб легко з'являтися там, де їх не чекають.

Примітки[ред. | ред. код]

Цінні знахідки[ред. | ред. код]

Багато Чорти озброєні сильно зношеним енергетичною зброєю (лазерні і плазмові гвинтівки, лазери RCW), а також мають при собі безліч наркотиків, які в них можна вкрасти або зняти з трупа.

Поява[ред. | ред. код]

Групування «Чорти» з'являється у Fallout: New Vegas та All Roads.