FANDOM

Gametitle-FO3

"'Чоловіче гуртожиток Республіки Дейва"' (англ. Republic of Dave men's quarters) — локація "Fallout 3", будинок у Республіці Дейва.

Опис Редагувати

Гуртожиток знаходиться з східної сторони ранчо, праворуч від жіночого гуртожитку.

Зовні являє собою злегка похилений сарай, збитий з дощок і обшитий іржавими листами гофрированныого металу. Старший син Дейва, Боб, періодично ремонтує стіну з лівого торця (використовуючи при цьому гайковий ключ).

На відміну від жіночого гуртожитку (з кухнею, їдальнею та диваном у спальні-вітальні), всередині чоловічого все дуже аскетично: ліжка живуть тут Боба і Ральфа, скрині біля кожної, великий ящик з дощок, службовець чоловікам, очевидно, обіднім столом, стелаж і третя ліжко (праворуч від входу), відокремлена ширмою. Суворість обстановки скрашують два постера і дитячий, коли був червоним, велосипед компанії «Ред Рейсер».

За проникнення Самотнього Подорожнього в гуртожиток карма не знімається, хоча при наведенні покажчика двері підсвічується червоним. Жителі, які знаходяться всередині, попросять Подорожнього піти. Якщо цього не зробити, то після нетривалого очікування вони можуть стати ворожими.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Чоловіче гуртожиток Республіки Дейва з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Республіка Дейва