FANDOM

Gametitle-FO4

Човновий будиночок Таффінґтона (англ. Taffington boathouse) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Знаходиться строго на схід від Альянса. Двоповерховий особняк, оформлений у колоніальному стилі, поруч критий човновий елінг. Біля будинку є майстерня для організації поселення. Перед будинком два трупи брамінів, посаджені п'ять гарбузів, а також у вибоїні на дорозі закладена осколкова міна. На стінах особняка зростає мозгогриб. Двері в елінг закрита на легкий замок, всередині пара лазерних пасток зі зброєю, затиснутим в лещатах, і сумка на комоді.

Всередині будинку стоїть пункт приготування їжі і є 3 спальних місця. На другому поверсі труп Мері Саттон, на якому записка Маргарет і трохи кришок. Зліва від будинку знаходиться водоканал, ведучий в неотмечаемую локацію Каналізація Мальдена. Перед входом у неї знаходиться труп Маргарет Саттон з запискою Рассела. Також на другому поверсі знаходиться сейф із замком середньої складності і скриня, замкнений на легкий замок.

Главу сімейства Білла Саттона можна зустріти на фермі Уорвиков, в інвентарі якого можна прочитати прощальний лист від Мері Саттон. У прощальному листі Мері дорікає Білла за те, що той продав брамінів; Мері ставить до відома Білла що йде від нього і забирає з собою дітей.

Мешканці Редагувати

Зовні мешкає від 3 до 6 гнусов, стільки ж позаду будинку поруч з входом в Каналізацію Мальдена і ще кілька (до 3 особин) всередині самого особняка. Види гнусов залежать від рівня персонажа та складності гри.

Квести Редагувати

Локація може бути метою для заснування нового поселення за завданням Престона Гарві або ПАМ.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Човновий будиночок Таффінґтона з'являється тільки у Fallout 4.