FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Червона Смерть (англ. Red Death) — істота Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Унікальний кровожерливий болотник, герой легенд і оповідей жителів Фар-Харбора, живе на острові, який отримав його ім'я, і губящий пропливають повз кораблі. У ході квесту Велике полювання Вцілілий разом із Морячкою відправляються на пошук чудовиська. Їм надається крихітний нешкідливий болотник зі світними червоними очима. Ймовірно, він і справді був винуватцем загибелі кораблів, що пропливають. Капітани суден з цікавості підпливали ближче, щоб розглянути джерело дивного світла, і садили свої човни на мілину, що в такій віддаленості від берега було смерті подібно. Болотник в будь-якому випадку повинен бути знищений, щоб більше не становити загрози для кораблів. Даний феномен дуже сильно засмутить Морячку, так як вона очікувала побачити саму жахливу бестію морських легенд.

Примітки Редагувати

  • Якщо повернутися на острів після вбивства Червоної смерті, болотник буде лежати на тому ж місці, але його очі світитися не будуть.
  • Якщо покласти труп Червоної Смерті в катер, в якому Вижив прибув на острів, болотника після прибуття в Фар-Харбор в човні не виявиться, також як і на його рідному острові, його тіло назавжди зникне з ігрового світу.

Поява Редагувати

Червона Смерть з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.

Галерея Редагувати