FANDOM

Gametitle-FNV

Чавес (англ. Chavez) — персонаж Fallout: New Vegas.

Біографія Редагувати

Чавес був засуджений до каторжних робіт у виправній установі НКР за невідомий злочин. У 2281 році після заколоту, піднятого Семюелем Куком, Чавес не визнав верховенство Едді і зібрав власну банду колишніх в'язнів, разом з якою нападає на каравани. Всі, кого Едді посилав розібратися з Чавесом, були вбиті або зникли.

Образ Чавеса Редагувати

Чавес — нахабний і злісний тип.

Чавес у Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Шлях виправлення
Кур'єр може зустріти Чавеса у південному таборі підривників, якщо вирішить допомогти Едді розібратися з цим занадто самостійним бандитом. Едді байдуже, піде Чавес з його території живим або помре, причому в другому випадку босові підривників досить смерті одного тільки Чавеса.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

  • Чавес і його бандити не відносяться до «Підривників» з точки зору репутації у фракції.
  • Чавес і його банда з'являються в локації тільки після взяття квесту, а якщо умовити Чавеса піти, то після здачі квесту він і його банда пропадуть з гри назавжди.
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout: New Vegas и не підтверджена основним каноном.
  • Можливо, під час проходження квесту «Шлях виправлення» Чавес міг опинитися у в'язниці — в редакторі присутній голодиск «Взломайте замок камери Чавеса», однак він був вирізаний з фінальної версії гри.
  • Спочатку спільників у Чавеса було три, як видно на скріншоті, але у фінальній версії гри їх залишилося тільки два. Однак, «всю банду в зборі» можна побачити, якщо потрапити в південний табір з допомогою консольної команди coc.
Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout: New Vegas

Поява Редагувати

Чавес з'являється тільки у Fallout: New Vegas.