FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Ціна пам'яті (англ. The Price of Memory) — побічний квест Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

У цьому квесті Вцілілий доведеться дізнатися про минуле Джул і вирішити що робити з цією інформацією. Залишити її в секреті, або ж, розповісти їй правду.

Коротке проходження Редагувати

  • Поговорити з Джул
  • Поговорити з Коґом
  • Оглянути човен
  • Оглянути термінал в лабораторії
  • Розповісти Джул про її минуле АБО Поговорити з Когом

Докладне проходження Редагувати

Після розмови з Джул і завершення квесту Відновлення даних, розмова з Когом призведе Вцілілий до з'ясування проблем Джул. Після деяких переконань, Джул поговорить з Вижив і дасть йому ключ Вікторії, розповідаючи, що в зруйнованій човні у вогні Південно-західному Харборі є щось, що допоможе дізнатися про її минуле. Ключ відкопає скриня, який розташований на задньому кінці буксира човни, дозволяючи зібрати записку Вікторії. У записці зазначається, що в терміналі Фарадэя в Акадии є щось секретне і читання запису Реконструкционная хірургія 009 в розділі Минулі проекти покаже більше інформації про Джул.

З цього моменту, Вижив може віднести цю інформацію Когу і погодитися зберегти це в секреті, або розповісти Джул про її минуле. Розмова з Когом завершує квест і дає Вижив унікальний молот в якості нагороди.

Розмова з Джул дозволяє отримати ключ Джул, який може бути використаний для відкриття скрині Джул. Він розташований у північній сходовій клітці в ніші зліва від виходу на сходову клітку, на підставі полиці в задній частині ніші. Скриня містить унікальну частина броні синто. Цю броню можна вибити випадково, її можна дістати тільки в цьому скрині.

Стадії квесту Редагувати

Стадії квесту «Ціна пам'яті»
50 Поговорити з Джул ДаліIcon level 200
200 Поговорити з Когом ДаліIcon level 250
250 Оглянути човен ДаліIcon level 300
300 Оглянути термінал лабораторії ДаліIcon level 400
400 Розповісти Когу про минуле Джул ДаліIcon level 500
400 Розповісти Джул про її минуле ДаліIcon level 700
500 виконаний Квест ДаліIcon level
Квест виконано!Icon check
700 виконаний Квест ДаліIcon level
Квест виконано!Icon check
1000 виконаний Квест ДаліIcon level
Квест виконано!Icon check
1500 Квест провалений ДаліIcon level
Квест провалено!Icon cross
Команди для маніпуляцій з квестами
  • GetStage xx04b95a – показує номер поточної стадії квесту.
  • sqs xx04b95a – показує всі стадії заданого квесту.
  • sqo xx04b95a – показує всі завдання заданого квесту.
  • sqt xx04b95a – показує список всіх стадій і завдань заданого квесту. Дозволяє дізнатися номери всіх стадій.
  • SetStage xx04b95a <№ стадії> – просуває квест на задану стадію. Рекомендується для подолання помилок.
  • movetoqt xx04b95a – переміщує персонажа до цілі поточної стадії заданого квесту.
  • completeallobjectives xx04b95a – завершує всі поточні завдання заданого квесту.
  • sqv xx04b95a – показує змінні для заданого квесту.

  • ResetQuest xx04b95a – перезапускає заданий квест.
  • FailQuest xx04b95a – завершує заданий квест провалом.
  • CompleteQuest xx04b95a – успішно завершує заданий квест.
  • caqs – успішно завершує ВСІ поточні квести, при цьому персонаж отримує всю нагороду (досвід, кришки, предмети, репутацію тощо). Вкрай забаґована команда. Її використання може призвести до краху ігри!

Примітки Редагувати

  • Даний квест може бути отриманий тільки після діалогу Джул про втому, завершення квесту Фарадэя Відновлення даних (не обов'язково в такому порядку) і потім потрібно поговорити з Когом. Також перед тим як поговорити з Когом, Вижив повинен отримати спогади Діма і поговорити з Kasumi (іноді розмова з Kasumi не обов'язковий).
  • У Фарадэя з'являється новий діалог після огляду його терміналу. Він попросить зберегти секрет. Якщо Вижив вирішить розповісти Джул правду, Фарадэй скаже чому Джул відмовляється приходити до нього або зовсім, дивитися йому в очі, змушуючи його задуматися, чи правильний був вибір.
  • Навіть після того як піде Джул, її можна буде знайти зовні Акадии, вона буде сидіти в маленькому сараї, в кутку, по праву сторону від головної двері. Вона не буде реагувати, якщо Вижив почне з нею діалог.
  • Хенкока, Дансу, Валентайну, Дияконові, Кюрі, Пайпер, Престону і Лонгфелло сподобається, якщо Вижив розповість правду Джул і не сподобається, якщо він збреше їй. Маккріді не сподобається брехня, але і якщо сказати правду, він ніяк на це не відреагує.