FANDOM

Gametitle-FO3

Цокаючий Динаміт (англ. Ticking Timebomb) — невідзначений квест Fallout 3.

Опис Редагувати

У клініці Рудою у Великому місті Самотній Подорожній може знайти Динаміту, що лежить в операційній. Головному герою надаються два варіанти дій.

Врятувати Редагувати

Можна вилікувати Динаміту, якщо рівень навички «Медицина» у Подорожнього дозволяє зробити це («Його рани занадто важкі. Щоб спробувати йому допомогти, потрібен навичка медицини не менше 40»), і отримати в нагороду 5 кришок.

Якщо Динаміт переживе атаки супермутантів на місто, то в кінці квесту «Великі проблеми у Великому Місті» він подарує Подорожньому щасливий куля 8:

« Я так тобі вдячний... Навіть не знаю, як... Ось, тримай. Мені це завжди приносило успіх. »

Динаміту можна вилікувати і після захисту Великого міста від атак супермутантів, не ризикуючи його життям в битві — після битви можна підійти і поговорити з Рудою (двічі):

« О, ти вилікував Динаміту! Напевно ти добрий доктор, ніж я... Якщо раптом тобі знадобиться що-небудь, приходь, я тебе грошей не візьму »

— Подяку Рудою

Після цього Подорожній зможе безкоштовно лікуватися в клініці Рудою.

Надалі Динаміт буде перебувати у Великому місті, не заходячи в будівлі. Веде діалоги з іншими мешканцями, щоб його прийняли в патруль з охорони міста. Однак інші жителі шкодують Динаміту і радять йому більше відпочивати і відновлюватися від ран.

Вбити Редагувати

При виборі варіантів дії у головного героя буде опція «Добити його», щоб «не витрачати на вмираючого цінні припаси». Якщо Подорожній зробить це, то отримає негативну карму і повідомлення «Ви холоднокровно перерізаєте артерію. Так акуратно, що навіть досвідчений хірург вас ні в чому не запідозрить. Ну помер чоловік від ран і ладно. Сволота ви все-таки...».

Стратегія Редагувати

Нагороди Редагувати

Примітки Редагувати

  • В англійській версії квест називається «Ticking Timebomb» — дослівний переклад: «Тикающая бомба з годинниковим механізмом».
  • Необхідно і вилікувати Динаміту, і врятувати Руду, і повністю захистити Велике місто по закінченні квесту «Великі проблеми у Великому Місті» до того, як Подорожній зможе отримати щасливий куля 8 від Динаміту. Причому після порятунку Рудою і перед вбивством нападників на місто мутантів потрібно поговорити з Динамітом, інакше після вбивства мутантів він буде реагувати так само як після порятунку Рудою, а куля гравець не отримає.