FANDOM

Gametitle-FO4

Це кінець (англ. We are done) — голодиск Fallout 4.

Зміст Редагувати

Transcript

Детектив Валентайн. Нік. Слухай... Мені шкода.
Ти в праві злитися на мене, але ти повинен мені повірити, що я про це і гадки не мав. Операція «Смерть Уинтеру» — це моє дітище. Я вірив у неї. І досі вірю. Вони всі від нас приховали. Від мене теж. Мені повідомили лише сьогодні вдень. Про все. Про угоду Уінтера та окружного прокурора. Про те, що він погодився дати свідчення і на всі інші «сім'ї». Про його ідеї зробити голозаписи з показаннями на всіх відомих бандитів. І про те, що їм потрібна реальна операція і реальна слідча група, щоб здавалося, ніби вони займаються саме Уинтером. Нік, план з самого початку був таким. Ми нічого не можемо вдіяти. Уінтер працював на федералів. Він безпосередньо звітував перед БКОАНТОЛО. Всі показання зафіксовані. За сприяння Уінтер отримає повну амністію. Все скінчено. З цієї хвилини операція «Смерть Уинтеру» припинена. А слідча група розпущена. Ми зіграли свою роль, друже. Не ту, на яку розраховували — ну, буває і так. Тепер ми просто ще одна коробка в архіві. Нік, послухай мене. Все, що сталося. ... Дженні. Поодинці з такими переживаннями не впоратися. Тобі потрібна допомога. Департамент поліції співпрацював з ученими з Технологічного інституту. Якась нова програма лікування травм. Сканування хвиль мозку та інша лабуда. Я тебе запишу. Ти її пройдеш. Це наказ.

Місцезнаходження Редагувати

Регіональний офіс БКОАНТВЛЗ, камера з речовими доказами.

Поява Редагувати

Голозапись «Це кінець» з'являється тільки у Fallout 4.