FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших церквах.
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
  • Доповнити відсутніми відомостями про локації (планування, поховані під землю приміщення).
  • Доповнити фотографіями церкви за межами місць її звичайної досяжності (при використанні консольних команд) для фіксації екстер'єру будівлі.

Церква п'ятидесятників Хоупсмарча (англ. Hopesmarch Pentecostal Church) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Церква розташовується в східній частині Світного моря, на схід від Кратера Атома.

До Великої війни будівля служила місцем збору п'ятидесятників та їх місцем проведення церковних служб. Напередодні війни одна з жінок, яка церкви, пише записку інше, де згадує, що залишає їй ключ від сейфа на вечірню зміну.

До 2287 ріку це дерев'яна будівля занесена грунтом по самий дах, залишивши лише два місця з пробитою двосхилим дахом церкви і вцілілої дзвіницею. Потрапити всередину можна через отвори на даху або по сходах дзвіниці. Всередині знаходиться з десяток диких гулей, на нижньому рівні 3 прихованих радий-скорпіона. На нижньому рівні, де колись був вхід у церкву, знаходиться автобус.

Знахідки Редагувати

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Церква п'ятидесятників Хоупсмарча з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

П'ятидесятники (англ. Pentecostalism) — євангельські християни, послідовники п'ятидесятництва, одного з напрямів протестантизму.

Галерея Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено