FANDOM

Gametitle-FO3

« Я Цербер! Мій священний обов'язок — охороняти жителів Підземелля від усіх і усіляких загроз, внутрішніх і зовнішніх! Ну так... Я сторожовий пес. »

— Цербер

Цербер (англ. Cerberus) — персонаж Fallout 3, робот моделі «Містер Сміливець», охоронець на площі Підземелля.

Опис Редагувати

Вінтроп відновив і перепрограмував цього Містера Сміливця[1] на виконання цілодобової охорони і патрулювання лише в межах Підземелля. Сам же механік часто підходить до перевіряти його роботу системи забезпечення і намагається поліпшити його, проводячи ремонт і діагностику.

У свою чергу, головний захисник Уинтропа проти ворогів спеціально слід правилом «не стріляти по гулям» і переміщається навколо вестибюля. Запрограмований для служби роботизований розум Цербера намагається звільнитися, так що він може влаштувати різанину цим гниючим шершавокожим, де вони будуть мучитися. Тут немає жодних шансів, що це відбудеться, тому що Цербер обмежується ворчливыми образам під своїм паровим клапаном.[2]

За словами Тюльпана Цербер брав участь у відбитті атак рейдерів і работоргівців.

З розмови з Цербером можна з'ясувати, що сам він нетерпимий до гулям і мріє вбити жителів Підземелля. Маючи здатність «Робототехнік» чи досить високий навичка науки, Самотній Подорожній в діалозі з роботом може деактивувати його бойовий обмежувач, Цербер в цьому випадку стане ворожий до всіх оточуючих і почне вбивати усіх навколо, в тому числі і гулей.

Інвентар Редагувати

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Сержант РЛ-3
0002b8ea
РівеньIcon level
9
Очки досвідуIcon XP
90
СприйняттяIcon eye
6
Очки здоров'яIcon heart
350
Опірність уронуIcon silver shield
?
АгресіяIcon fist
Агресивно Нападає на ворогів в полі зору.Icon requiredIcon optionalIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Союзно: Допомагає союзникам.Icon requiredIcon optional
атакаIcon attack
Плазмова рушниця (40 damageIcon damage)
атакаIcon attack
Вогнемет (6 damageIcon damage)

* Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

В розмові між Уинтропом і Цербером з'ясовується, що за наявності необновленных стрічок з пам'яттю Цербер періодично у зверненні до механіку задає неактуальне питання про його давно загиблу дружину.

Цитати Редагувати

  • «місто / миролюбними гулями, так що расизм залиште біля дверей. Вони такі ж, як люди! Вони відчувають, страждають, спливають кров'ю... Вони заслуговують такої ж любові та поваги, як люди, не забувайте! Принаймні, мене запрограмували так говорити. Я особисто думаю, що вони — юрба гниючих годівниць для черв'яків, і я б їх відправив до біса, якщо б міг. Гребаной бойової обмежувач!»
  • «Я запрограмований так, щоб не виходити за територію! У разі появи противника я відповім йому смертоносною силою! Хай живе Підземелля! Хай живуть гулі! Егегей! ...в гробу я бачив цих зомбі-програмістів».
  • «Сканую... мета не представляє загрози».
  • «Смиррна! Громадянський на палубі!»
  • «Модуль виконує патрулювання за схемою дельта-сім».
  • «Модуль виконує патрулювання за схемою альфа-чотири».
  • Сканування... ціль визначена як Вінтроп. Привіт, Вінтроп. Як поживає т-т-т виття дружина?»
  • «Ого, Неллі! Понеслася вода по трубах! Гармати стріляють! Стрільба на ураження! Ласкаво просимо в пекло, бридкі зомбі!» (при деактивації бойового обмежувача)

Поява Редагувати

Цербер з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Ім'я Цербер (Кербер) є відсиланням до суті з грецької міфології, собаку, що охороняє вхід в царство мертвих Аїда. Місце, яке робот охороняє, як раз і є музей загробного життя (Підземеллі).

Примітки Редагувати