FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Гігантський робоскорпіон Х-42 (англ. X-42 giant robo-scorpion) — істота Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas, унікальний робоскорпіон.

Опис Редагувати

Цей вид робоскорпіона виглядає як звичайний, тільки збільшений у багато разів. В якості зброї використовує еммітер радіації. Також є одним з ключових супротивників в Old World Blues з квесту «Блюз Старого Світу», де він повинен бути знищений або відключений.

Характеристика Редагувати

Як головний захисник доктора Мебіуса він має дуже велику кількість очок здоров'я (3000), що набагато більше, ніж мають інші робоскорпіони, а також хороший захист та озброєння. Удар клешнею забирає близько 200 ОЗ у незахищеного ворога. Лазером забирає близько 1000. Крім того, при лазерному ураженні наносить ще радіоактивну шкоду (40 РАДИЙ в секунду).

За знищення цього робота додається 500 очок досвіду. Крім того, з його тіла можна буде взяти енергетичні батареї і валентний площинний підсилювач

Якщо у Кур'єра здатність «Робототехнік», то гігантського робоскорпіона можна буде відключити, підкравшись до нього, але протягом найближчих кількох секунд він знову активізується і вступає в бій. Робоскорпіон вразливий для бронебійних патронів. Мініган CZ57 «Авенджер», споряджений бронебійними 5-мм патронами, знищує робоскорпіона за кілька секунд, якщо Кур'єр перед проходженням додатки відвідає ущелині «Глотка диявола» і візьме цю зброю з собою. Також можна відключити гігантського робоскорпіона з допомогою термінала.

На одному з терміналів в куполі Забороненої зони є інформація про те, що в конструкції Х-42 є недоробка — він вибухає від попадання в нього з звукового емітера. Таким чином можна знищити робоскорпіона критичним попаданням з звукового емітера — робоскорпіона або Тарантула.

Цікаві факти Редагувати

Поява Редагувати

X-42 гігантський робоскорпіон з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати