FANDOM

Gametitle-FO3

« Щоденник. Запис 2R-A0: Перші чіпи для гулей

Деякі з моїх ранніх досвідчених зразків чіпів (C6-A і C6-L) стали відмовляти в роботі — вони перегрівалися, приводячи до вибуху імплантованій капсули. Я провів додаткові роботи над серією P7 і вищезгаданої серією, щоб домогтися стабільної температури. Я також змінив чіпи серії Y2, що використовуються для мутантів. Гулей легко знайти, мутантів — ні.
»

— Записи в щоденнику Хірурга

Хірург (англ. The Surgeon) — персонаж Fallout 3, божевільний учений.

Опис Редагувати

Хірург — божевільний, але дуже винахідливий вчений, що займається експериментами над мозком, намагаючись зрозуміти закономірності його роботи у диких гулей і супермутантів, з перспективою продажу результатів цієї діяльності за високою ціною. Експерименти з мозком є чимось на зразок хобі для Хірурга, і перший позитивний результат роботи над гулем — Стефан, свідчить про його майстерність.[1]

У своїх експериментах Хірург використав вживлені в голову чіпи, дія яких призначалося зняття ефекту агресивності і покори мутантів. Він містив у полоні багато диких гулей, в тому числі і на багатьох світяться, а також супермутантів, над якими проводив експерименти.

Хірург створив чіпи для гулей, спочатку відчуваючи серії C6-A і C6-L. Однак пізніше він відмовився від них з-за швидкого перегрівання, яке призводило до вибуху імплантованій капсули і загибелі його пацієнтів. Провівши маніпуляції з серіями імплантатів P7 для гулей і Y2 для супермутантів, Хірурга вдалося стабілізувати температуру при роботі чіпів, і він почав їх застосовувати, вживлюючи в голови пацієнтів.

Після серії експериментів Хірург знаходить невеликий склад вибухових речовин, який він вирішив використовувати для додаткового захисту від своїх піддослідних. Доповнивши чіпи детонувальним пристроєм, який призводить до деструкції черепа і смерті підлеглого, Хірург оснастив будівля системою широкого мовлення для широкого охоплення звукового сигналу. Активація команди з одного з терміналів Хірурга та оповіщення піддослідних звуком призводила до детонації всіх імплантатів. Це вчений планував зробити на крайній випадок, все ж вважаючи, що цього не буде.

« Щоденник. Запис L-2

Я якось знайшов невеликий склад вибухових речовин, тепер вирішив використовувати його вміст для додаткового захисту від своїх піддослідних. Я оснастив будівля системою широкого мовлення. В разі чого команда, подана з цього терміналу, ініціює сигнал, який викликає детонацію всіх чіпів. Сподіваюся, такий день ніколи не настане.
»

— Записи в щоденнику Хірурга

В ході проведення імплантації багато мутанти загинули і були вбиті в ході операції. Після отримання Стефана, першого «вдало отриманого» світиться, Хірург починає давати йому розправлятися з усім зловмисниками, а також з невдалими, на його думку, піддослідними.[2]

З удосконаленням своєї роботи з вживлення і використання чіпів, Хірурга вдалося зібрати колекцію з успішно пережили його операції мутантів, які були розігнані по секціях заводу «Ред Рейсер» — на зовнішньому периметрі всередині приміщень знаходяться дикі гулі, а лабораторію Хірурга і офіси охороняють Супермутанти.

Через прояви у супермутантів більш високого, порівняно з гулями інтелекта і мови Хірург дізнався у них деякі аспекти їх життя. Також в розмовах з ними він дізнався, що серед них є більш великі особини, після чого Хірург загорівся бажанням придбати такого.

« Щоденник. Запис 64D-A3: чіпи для мутантів

Мені довелося змінити чіпи, беручи до уваги більший розмір мутантів. На щастя, інтелект у них вище, ніж у гулей, і їх можна більшою мірою контролювати. Підлеглі мутанти згадували, що чули про особинах у два рази більше за розміром, ніж ті, кого я полонив. Якщо б тільки мені вдалося роздобути такого... це було б вельми цікаво.
»

— Записи в щоденнику Хірурга

У 2277 ріку Самотній Подорожній може зустріти Хірурга на заводі «Ред Рейсер» у кабінетах керівництва. Хірург спочатку ворожий до Подорожньому і озброєний важкою зброєю. У разі атаки Хірург спробує випустити Стефана з клітки.

Якщо Самотній Подорожній буде в масці гуля, вчений-експериментатор буде нейтральним, він не стане нападати, якщо не починати його провокувати. У спробі розмови з ним вчений стане приймати Подорожнього в масці за одного зі своїх експериментальних диких гулей. Він не буде вступати в розмову, а буде лише відмовлятися фразами типу «Я не в настрої з тобою розмовляти, погань» на манер рейдера.

Інвентар Редагувати

* Тип і кількість генерується випадковим чином в залежності від типу зброї
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Законник» і вб'є Хірурга

Примітки Редагувати

  • Підлога і раса Хірурга генеруються випадковим чином.
  • Хірург не ворожий по відношенню до диким гулям і супермутантам.

Поява Редагувати

Хірург з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати