FANDOM

Gametitle-FO2
Не слід плутати з колом.

« Ви бачите дуже високого і худого траппера. Перед вами Худий Кількість, глава Містечка трапперів. »

— Опис в грі

Худий К (варіант: Слім Пікет; англ. Slim Picket) — персонаж Fallout 2.

Опис Редагувати

Високий і худорлявий траппер, який досить-таки давно промишляє полюванням. Є негласним головою Містечка трапперів.

Місцезнаходження Редагувати

Знайти Кола можна в одному з будинків в центрі містечка. Кількість може дати квест «Вбити Крысобога, а також ключ від північної частини містечка, де живуть щури.

Якщо Обраний вкрав ключ від містечка або вже отримав його від пса в бізнес-центрі Кламата, то діалогу про квесті не буде.

Характеристики Редагувати

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг $20
В'ялене м'ясо (3 шт.)
Ключ від містечка трапперів
Стимулятор (2 шт.)

Примітки Редагувати

  • Обраний може попросити Кола навчити його полюванні на геконів за 100 або, маючи хорошу репутацію у Кламате, за 50$, що підвищить навичка «Натураліст» на 2*ІН. Однак це може вийти не з першого разу, іноді він буде просто відмахуватися від Обраного. (Баг: за навчання гроші отримає не Кількість, а, навпаки, Обраний).
  • Персонаж жіночої підлоги може отримати ключ від північної частини міста, переспавши з Колом. (тільки при відсутності ключа)
  • Після виконання квесту «Вбити Крысобога» з Колом буде неможливо заговорити.
  • Худий Кількість може розповісти про розбитому і знятому з коліс «Хайвеймене» по той бік паркану біля гаража.

Поява Редагувати

Худий Кількість з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 2Question Icon Оригінальне ім'я цього персонажа (англ. Slim Picket) співзвучна з ім'ям актора Сліма Пикенза (англ. Slim Pickens), який виконав роль майора Дж. Т. Конга, оседлавшего, подібно ковбою на родео, падаючу ядерну бомбу в знаменитій сцені з фільму «Доктор Стрейнджлав, або Як я перестав боятися і полюбив бомбу».

Шаблон:Navbox Кламат