FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Хрящ (англ. Gristle) — персонаж Fallout 4, можливий лідер групи рейдерів у Конкорді.

Опис Редагувати

Хрящ є рейдером з банди Джареда, з тої самої банди, що зайняла цех складання машин «Корвега». Хрящ є одним з трьох членів банди найбільш наближених до ватажка, так би мовити, старшим офіцером, якщо використовувати армійську термінологію. Саме Хрящ вистежив цивільний караван під охороною мінітменів під проводом Престона Гарві і доповів про це Джареду. Після чого і був відправлений у Конкорд з особливою місією — за всяку ціну доставити в банду стару ворожку, що тікає з караваном. Джаред у дитинстві був вихованцем Матінки Мерфі, знає про її дар передбачення, і сподівається, що вона допоможе йому здобути такий же.

Хрящ з натхненням береться за справу. Далекий від окультних захоплень свого шефа, він просто хоче отримати капелюх Престона Гарві (про це є запис у його особистому терміналі на заводі). Він і його бойовики вже наздоганяли втікачів у Конкорді, але ті заховалися в Музеї Волі. У момент затишшя перед останнім боєм у місті з'являється Вцілілий і рятує залишки каравану Престона Гарві від Хряща і його людей.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Портупея
Випадкові елементи рейдерської броні
Гладкоствольний карабін
Патрон калібру .38 (12 шт.)
варіативно Ключ від складу «Корвеги»

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Хрящ з'являється тільки у Fallout 4.