FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Хлопчик в холодильнику (англ. Kid in a Fridge) — квест Fallout 4.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

По дорозі до Квінсі на південь від Юніверсіті-пойнт Вцілілий може почути дивний голос, що доносився з холодильника. При наближенні з'ясовується, що там застряг дитина. Для його звільнення доведеться вибити двері пострілом. Всередині виявиться дитина-гуль Біллі Пібоді, який заліз в холодильник при бомбардуванні і сидить там ще з довоєнних часів. Він просить Вижив відвести його додому.

Після прибуття до батьків тепла зустріч буде перервана найманцем по імені Патрон, який вимагатиме віддати йому Біллі. Вижив може:

Примітки Редагувати

  • Якщо Вижив вбиває Патрона після продажу Біллі або рішення про можливість його забрати, це перезавантажить квест Хлопчик в холодильнику, і дасть можливість повернути Біллі додому.
  • Неясно, яким чином Біллі зміг всидіти 210 років в холодильнику без їжі, води та можливості розігнутися, а також не зійти з розуму. При звільненні він лише скаржиться, що у нього «затекли ноги».
  • Патрона можна зустріти по дорозі до дому Біллі і продати хлопчика в рабство.
  • З розмови з Патроном з'ясовується, що гулям не потрібна їжа, вони не хворіють звичайними хворобами і, як наслідок, їх можна навантажувати роботою понад міру. Все це робить з них ідеальних слугаів.
  • Протагоніст гри також «просидів в холодильнику» 210 років.
  • Бажано перед транспортуванням хлопчика зачистити Квінсі, інакше можна отримати широкомасштабну перестрілку. Так само це може призвести до багу (див. баги).

Нагорода Редагувати

Варіюючи можливості квесту, можна отримати до 500 кришок.

За лаштунками Редагувати

Можливо, квест є відсиланням до сцени фільму «-05-0255Індіана Джонс і Королівство кришталевого черепа», в якій Індіана Джонс виживає під час ядерного вибуху, сховавшись в холодильнику.

Баги Редагувати

Іноді діалог з Патроном може не розпочатися. Допоможе завантаження збереження або можна просто вбити - квест не постраждає.

Тесса після смерті не буде мати в луте своєю унікальною силовий броні, якщо вона зустрінута і не вбита, виконується квест і хлопчик транспортується (Баг був зустрінутий у версії 1.6.х.х і на англійській вікі згадується, що і Клінт має ту саму проблему - відсутність унікального лута за тих же обставин).

Патрон може з'явитися не навпроти будинку, а в околицях (це дивно, т. к. по скрипту його спавн фіксований, баг спійманий у версії 1.5.х.х). Лікується консоллю.

Галерея Редагувати