FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші хижки.

Хижка Бредлі (англ. Bradley's shack) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Розташована на пустки Мохаве, до південно-південно-схід від Ниптона, недалеко від відкритого кінотеатру «Мохаве». Хижку Бредлі використовує під свій табір загін банди Шакалів. Іноді члени банди можуть зустріти Кур'єра зовні після виходу з будинку.

Всередині будинку відразу за вхідними дверима — пастка (розтяжка з самовыстреливающим дробовиком). Також є ліжко, якою можна скористатися для відпочинку.

Зовні перед хибарой — табірне багаття. На захід від табірного багаття, прямо навпроти двері халупи, біля підніжжя скелі, скелі є тайник — видовбаний камінь з випадковим вмістом.

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Члени банди Шакалів, які іноді з'являються в цій локації, приходять сюди з локації Ниптонский піт-стоп.
  • Зовні халупи Бредлі на лівій стороні від входу висить єдиний у грі постер пропагує армію США. Цей постер поширений на Столичної пустки Fallout 3.
  • Халупа Бредлі, мабуть, має ту ж модель, що й хатина Нелая з Новака.
  • Халупа Бредлі може використовуватися в якості будинку для Кур'єра: контейнери всередині будинку в плані зберігання речей безпечні, складені в них предмети не зникають.

Поява Редагувати

Хижка Бредлі з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати