FANDOM

Gametitle-FNV

Хенніган (англ. Hannigan) — персонаж Fallout: New Vegas, колишній в'язень виправної установи НКР, медик банди Підривників.

Біографія Редагувати

За своє життя Хенніган був фермером, вибивалою і бандитом, поки не поступив на службу в армію НКР. Жодна з цих професій йому не сподобалася. Мабуть, саме в армії він став медиком. Він викрадав і перепродував армійські медикаменти, за що був засуджений до каторжних робіт у виправній установі НКР. У 2281 році після бунту, піднятого Семюелем Куком, Хенніган залишився у в'язниці, де є єдиним, хто має хоч які-небудь медичні навички. Через це Едді не дозволяє йому ходити в рейди.

Образ Хеннігана Редагувати

Особистість Хеннігана не розкривається детально. З точки зору карми, він є нейтральним персонажем, можливо, виправлення все-таки подіяло на нього, чи це вплив професії лікаря. Там не менш, Хенніган вступає в перестрілку з бійцями НКР, штурмующими в'язницю. Носить бронежилет вбитого охоронця через авторитет або через занепокоєння Едді за безпеку єдиного медика у в'язниці.

Хенніган у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Хеннігана в медичній кімнаті на першому поверсі адміністрації виправної установи НКР. Хенніган не надає жодних медичних послуг, про його професію лікаря говорять лише стимулятори у кишенях та медичне обладнання в кімнаті.

У файлах гри зберігся голодиск «Роздобудьте медичний довідник для Хеннігана», вирізана з фінальної версії. Ймовірно, передбачалося, що Хенніган займеться самоосвітою.

Поява Редагувати

Хенніган з'являється тільки у Fallout: New Vegas.