FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FOS

« Він абсолютно вірний тому, хто тримає його контракт. Безвідмовний, непохитний, до того самого дня, коли закінчиться термін контракту. »

— Азрухал про Харона

Харон (англ. Charon) — персонаж Fallout 3, гуль, можливий напарник Самотнього Подорожнього.

Опис Редагувати

Харон є особистим охоронцем Азрухала і воїном. Він мовчазний і жутковат. Кожні два дні Азрухал відправляє Харона назовні, щоб виконати різного роду доручення. Він завжди видаляється озброївшись і повертається з сумкою кришок. Він сомнителено відноситься до Азрухалу, але буде виконувати всі його розпорядження. Харон ніколи не спить — дивна риса, навіть для гуля — і коли він в Підземеллі, він знаходиться в барі. Є чутки про те, що він незадоволений своєю позицією, але не може залишити службу у Азрухала[1].

Про минуле цього гуля мало що відомо. Зі слів Азрухала можна зрозуміти, що Харон виріс в суспільстві, яке виховало в ньому абсолютну вірність і підпорядкування того, у кого знаходиться його особистий контракт. Уклавши з Азрухалом угоду, Харон став виконувати його доручення, ставши його особистим охоронцем, охоронцем і викидайлом в його барі, де він виконує свої обов'язки, зрідка розмовляючи з відвідувачами і часом небагатослівно говорить про своїх справах з Азрухалом[2].

Як напарник Редагувати

Як потенційний напарник Самотнього Подорожнього Харон є одним з двох персонажів (крім Псини), який приєднається до Подорожньому незалежно від його карми після виконання його квесту. Взяти Харона в напарники можна через його роботодавця Азрухала.

Icon disambig
Основна стаття: Допомога найманця

Навіть будучи найнятим в напарники, Харон не виявляє особливої симпатії і багатослів'я до Самотньому Подорожньому, але по мірі необхідності надає йому відмінну допомогу в бою. Гуль-найманець відмінно володіє вибуховою і легким зброєю, показники яких підвищуються при досягненні у нього нового Рівень персонажа рівня. З меншою ефективністю Харон застосовує навички володіння холодним, енергетичних і важким зброєю. Маючи в своєму розпорядженні високі показники здоров'я, особистий дробовик і бойовий ніж, Харон може легко впоратися з низькорівневими, слабкими і середніми супротивниками в бою.

Якщо залишити Харона чекати на довгий термін (стандартний — 7 ігрових днів), то він повернеться в «Дев'ятий коло», де його можна буде заново найняти при будь-якому показнику карми без яких-небудь інших напарників, крім Псини. Але Харон буде чекати скільки завгодно, якщо він буде знаходитися всередині особистого будинку або власного люкси Самотнього Подорожнього. У разі ж, якщо звільнити Харона при значенні карми «Дуже злий», він стане ворожим до Подорожньому і спробує його вбити.

Інвентар Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Екіпіровка напарників у Fallout 3

* Унікальний варіант, неснимаемые елементи
** Піп-бій відображається як звичайний бойовий дробовик, також унікальний варіант, неснимаемый елемент

Квести Редагувати

  • Контрольний постріл • Поки Харон служить Азрухалу, Подорожній може запитати, що він знає про Краулі. Збрехавши, що Азрухал дозволив про це розповісти, і пройшовши перевірку «Красномовство», можна дізнатися у Харона, що Подорожній — третій, кого Краулі намагається найняти для вбивства людей, проте нікого з місцевих він про це не просив[3][4][5].

Примітки Редагувати

  • Харон є найвищим гулем в грі, його коефіцієнт масштабування становить 1,11.
  • При спробі Самотнього Подорожнього обікрасти Підземелля Харон (навіть будучи в напарниках Подорожнього) негайно починає його атакувати, а інші напарники з команди будуть атакувати його за це у відповідь.
  • Якщо Харон узятий в напарники і в його присутності атакувати кого-небудь з мешканців Підземелля, він закричить «Ні!», але нічого не стане робити.
  • Якщо зайти з Хароном в салун Моріарті у Мегатонне, то він буде обмінюватися з Новій короткими привітаннями.
  • Якщо вбити Азрухала до отримання контракту, Харон ніколи не стане напарником Самотнього Подорожнього — поза бою і ворожості по відношенню до Подорожньому він буде повторювати свою звичайну фразу «Поговори з Азрухалом», ніби той все ще живий.
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout Shelter и не підтверджена основним каноном.
Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout Shelter

Цитати Редагувати

  • «Азрухал був мерзотником і негідником. Поки у нього був мій контракт, я був зв'язаний узами честі та послухався його наказам. Але раз у мене є новий роботодавець, я нарешті зміг позбавити світ від цієї паршивої щури. А тепер, на благо чи на зло, я служу тобі».
  • «Ти мій роботодавець, і я зобов'язаний виконати твоє вимогу. Добре» (перед активацією коду)
  • «Якщо тобі потрібні розмови, тоді я буду з тобою говорити».
  • «Мій контракт дає тобі право на мої послуги в бою. Я не хлопчик на побігеньках. Боюсь, тобі доведеться зробити це самостійно» (відмова йти за ГЕККом).
  • «Фізичне насильство з твого боку анулює наш контракт».
  • «Не подобається мені це місце».
  • «Сказати по правді, для мене щастя — це тепле рушницю».
  • «Я нікому не належу. Якщо ти тепер мій роботодавець, я буду служити тобі. Але спершу мені треба дещо закінчити. Чекай тут.
  • «Азрухал продав тобі мій контракт? Значить, я йому більше не служу. Приємно чути. Будь ласка, почекай тут. Мені потрібно дещо залагодити...»

Поява Редагувати

Харон з'являється у Fallout 3 та згадується у Fallout Shelter.

За лаштунками Редагувати

У грецькій міфології Харон був перевізником душ недавно померлих людей через річку Стікс, яка розділяла світ живих і Аїд — світ мертвих.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc ps3Icon ps3 xbox360Icon xbox360 Після продажу Азрухалом контракту Харона і подальшого висловлювання наймита-гулю щодо його «продажі», Харон після сказаної фрази «Мені потрібно дещо залагодити...» може так і залишитися на місці до кінця гри, при цьому спроби заговорити з ним закінчуються нічим, таким чином зробивши закінчення квесту «Допомога наймита» недоступним. Також є проблеми щодо початку діалогу Харона з Азрухалом з приводу продажу контракту. Останній може спати на ліжку в барі, з-за чого Харон може застрягти на місці, де будить Азрухала.
  • pcIcon pc Fallout 3: Золоте видання при дачі Харону «Шиш-кебаб або «магнума» Каллахана, стан зношеність яких становить половину менше половини від загальної міцності, в інвентарі Харона будуть використовуватися в стані 100% справності. Однак якщо забрати зброю назад, то він знову буде знаходитися в колишньому стані.
  • pcIcon pc Fallout 3: Золоте видання якщо піти в Оазис з Хароном, то він може зникнути. Надалі він з'явиться через сім днів у «Дев'ятому колі».
  • pcIcon pc Харона можна найняти за наявності інших напарників, наприклад, Фокса Кловер, але його не можна найняти, якщо в якості напарника сержант РЛ-3 (перевірено на останньому патчі в Fallout 3: Золоте видання). Для приєднання у діалозі з Хароном після вбивства Азрухала потрібно вибрати другий варіант (однак з останнім патчем Fallout 3: Золоте видання це не спрацює).
  • pcIcon pc версії 1.7.0.3 Fallout 3: Золоте видання Харона можна найняти одночасно з сержантом РЛ-3. Для цього потрібно тимчасово звільнити Харона і при нейтральній карму приєднати РЛ-3. Харон не встигне далеко піти, і його можна буде знову приєднати до загону.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  2. Зі слів Азрухала: «Харон зробив свій вибір і опинився у мене на службі. Подробиці нашого контракту — це наша особиста справа».
  3. Також це згадується у Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide на стор 65 276.
  4. «Ти — третій чоловік, кого він намагається змусити вбити тих хлопців. Ні мене, ні когось із Підземелля він про це не попросив. Дивно це».
  5. Проте Квінн скаже протилежне: «Він пропонував мені вбити цих трьох хлопців, але я не повівся».